نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. تير 1396 - 17:03
شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد به توجه به گردش پذیر بودن هر ساله در فصول مختلف به خصصو تابستان و بهار میزبان مسافران زیادی است اما دو پارک ساحلی و مهرورزی وضعیت مناسبی از لحاظ امکانات ندارند.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت آب و هوای معتدلی که دارد در دو فصل بهار و تابستان میزبان میهمان و گردشگران زیادی در تمامی نقاط کشور است ، حال با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات پیش رو خصوصا عید سعید فطر تعداد مسافران زیاد می شود که به پارک ها و تفرجگاه های این شهرستان سفر می کنند و می طلبد که این مکان ها دارای امکانات باشد.

متاسفانه در چند سال اخیر که تعداد مسافران به این شهرستان زیاد شده است و همه می بینند که اکثر مردم در دو پارک مهر ورزی و ساحلی یاسوج بیشتر اقامت می کنند اما وضعیت سرویس های بهداشتی و آبخوری های آن بسیار نامناسب است و بیشتر مواقع مسافران چند ساعت روی نوبت سرویس بهداشتی و آبخوری ها هستند.

پس ضرورت دارد که به زیرساخت‌های گردشگری توجه ویژه ای شود و با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری می‌توان گردشگران زیادی را جذب و این صنعت را در شهرستان رونق بخشید.

در بازدیدی از وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی پارک‌های یاسوج  می توان متوجه شد که متاسفانه وضعیت سرویس‌های بهداشتی این مکان تفریحی و گردشگری نامطلوب هستند.

یکی از مسافرانی که در پارک ساحلی یاسوج حضور داشت گفت: فضای شهری یاسوج عالی است اما امکانات در پارک‌های یاسوج بسیار اندک است.

این مسافر شیرازی با تاکید بر اینکه برای استفاده از امکانات به پارک آمدیم، گفت: این پارک فاقد آبخوری است.

مسافر دیگری که از اهواز به یاسوج مسافرت کرده است، گفت: پارک های شهر یاسوج فضای محیطی جالبی ندارد.

تصاویر تکمیلی: 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی