
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهارفصل» به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مراسم معارفه سرپرست معاونت درمان با حضور مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست دانشگاه و کارکنان ستادی معاونت در سالن اجتماعات معاونت درمان دانشگاه برگزار گردید. در این جلسه از زحمات و تلاش های دکتر طیب زادگان در زمان تصدی مسئولیت تقدیر و دکتر خرمی به عنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه معارفه گردید. تصاویر تکمیلی را در زیر ببینید؛








پیوندها
[1] http://chaharfasl.ir/news/137468/%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D8%AF