نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1393 - 13:04
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویر احمد
بسیج دانشجویی دانشگاه های کهگیلویه و بویر احمد در بیانیه ای مطرح کرد
حمله به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط برخی رسانه ها/برخورد جدی قوه قضاییه باعاملان اسید پاشی
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویر احمد در ارتباط با اسیدپاشی های اصفهان و حمله به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط برخی رسانه ها و افراد معلوم الحال بیانیه ای را صادر نمود.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلیچهارفصل به نقل از روابط عمومی  سازمان بسیج دانشجویی ؛ بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویر احمد در بیانیه ای در ارتباط با اسیدپاشی های اصفهان و حمله به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط برخی رسانه ها و افراد معلوم الحال پرسید: چرا رسانه ها و افرادی که به دامن زدن نفاق و فتنه به میان مردم ایران هستند، از ماجرای از دست دادن چشم یک فرد حزب اللهی برای اینکه کسی مزاحم یک دختربد حجاب نشود، سخن نمی گویند؟
 
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
 
امر به معروف و نهی از منکر، هدفی که باعث حرکت و قیام امام حسین(ع) شد، ایشان نه تنها خود و یارانشان بلکه اهل بیت خود را در این حرکت و قیام به همراه داشتند، این خود نشان از مهم بودن این قیام است.
 
یادمان نرود که سرچشمه وجود خارجی امر به معروف و نهی از منکر از نهضت امام حسین (ع) بر گرفته که به خاطر حفظ و زنده نگه داشتن این فریضه واجب خون بها دادن خون بهایی 6 ماهه تا ...
 
 امروز مردم نیاز به آرامش داشته و همگی خود به دنبال این آرامش هستند و چند مدتی است که مجلس دست به اقداماتی زدند تا با ایجاد فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به دنبال آرامش و امنیت مردم باشد، ولی  متاسفانه عده ای به دنبال سوء استفاده هستند و جریاناتی  دیگر که چیزی جز سوء استفاده کردن عایدشان نمی شودبه دنبال آنها هستند تا از این قضایا به نفع خود استفاده کنند و باعث تخریب دیگر جریان ها  و گروه ها شوند ولی چند مدتی است افرادی که معلوم نیست به چه هدفی و متصل به چه گروه های فکری و سیاسی هستند به دنبال بر هم ریختن امنیت عمومی مردم هستند.
 
 
چگونه رسانه ها و افرادی که به دامن زدن نفاق و فتنه به میان مردم ایران هستند، از ماجرای از دست دادن چشم یک فرد حزب اللهی برای اینکه کسی مزاحم یک دختربد حجاب نشود، سخن نمی گویند؟ بر چه اساسی است که حرفی از ، از دست دادن جان شخصی نمی دهند که در این راه جان خود را از دست داد تا کسی مزاحم نوامیس مردم نشود؟ آیا این رسانه ها و افراد هدفی غیر از امنیت عمومی مردم دارند؟ آیا هدفی غیر از آسایش و راحتی مردم دارند؟ مگر نمی دانند که بستر پیشرفت و ترقی کشور در گرو آرامش و آسایش مردم است، پس چرا به جای اینکه به دنبال هدف واقعی این افراد باشیم، به تخریب می پردازیم؟
 
 
امیدواریم که عده ای که به دنبال سوء استفاده از این قضایا هستند به دنبال این نباشند که مانند بعضی اتفاقاتی که  قبلا در کشور راه انداختند به دنبال برگزیده کردن خود باشند چرا که گروه هایی  برای اینکه راه و هدف خود را حق نشان بدهند حاضرند جریانات و اتفاقاتی  را به صورت زنجیره وار در کشور راه بیندازند، حتی به قیمت از دست دادن جان مردم تا از بوجود آمدن آب گل آلود ماهی بگیرند و خود را حق نشان دهند.
 
در پایان ضمن همدردی با خانواده های آسیب دیده، تشکل بسیج دانشجویی ضمن پشتیبانی قاطع از اقدامات مجلس در جهت قانون گذاری و اهمیت دادن به این فریضه الهی و قدردانی از نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای عملکرد های انجام گرفته و اقداماتی که در آینده برای متهمین این قضایا انجام می گیرد خواستاریم که هرچه سریعتر به مجازات این افراد پرداخته و زمینه های لازم برای اجرایی کردن این فریضه الهی فراهم شود. 
 
 

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویر احمد

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی