نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. آذر 1393 - 20:41
امام جمعه موقت دهدشت آمریکا را بزرگ‌ترین پایمال کننده حقوق بشر در جهان خواند و گفت: آمریکا از این طریق ملت‌های مستضعف را می‌بلعد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته دهدشت اظهار داشت: تقوا به معنی ذکر و یاد خدا در همه لحظات زندگی انسان است.

 

خطیب موقت جمعه دهدشت ذکر خدا را باعث از بین رفتن امراض روحی انسان‌ها عنوان کرد و گفت: پریشانی جامعه امروزی ناشی از عدم ذکر خداوند متعال در زندگی‌ها است.

 

حجت‌الاسلام تقوی دوست داشتن و اطاعت از دستورالعمل‌های اهل بیت در زندگی را باعث سعادت انسان‌ها در دنیا و آخرت دانست و بیان داشت: اگر معیار زندگی‌ها بر اساس دستورات اهل‌بیت نباشد هیچ کدام از عبادت‌ها پذیرفته نخواهد شد.

 

وی با اشاره به تظاهرات دانشجویان دانشگاه تهران در سال 1332 علیه انگلیس و آمریکا که شجاعانه سینه‌های خود را آماج گلوله‌های رژیم پهلوی قرار دادند و گفت: امروز دانشجویان با توجه به جنگ نرم دشمن و هجمه‌های فرهنگی علیه نظام جمهوری اسلامی باید بیدار در صحنه میدان نسبت به دفاع از کشور عزیز ایران باشند.

 

خطیب موقت دهدشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام (ره) را یادآور شد و گفت: همه مسئولین با تعامل شورای عالی انقلاب فرهنگی مسائل فرهنگ عمومی و فرهنگی اسلامی را به مردم تبیین کنند.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب در خصوص شخصیت این مرد بزرگ گفت: معلمی فداکار مقید به دستورات اسلام که از سال 41 مبارزات خود را علیه رژیم پهلوی آغاز و بار‌ها در دفاع از اسلام زندانی و مورد تبعید قرار گرفت.

 

تقوی با اشاره به سالروز حقوق بشر، آمریکا را بزرگ‌ترین پایمال کننده حقوق بشر دانست و گفت: امروزه حقوق بشر حربه‌ای در دست مستکبرین شده و به این واسطه ملت‌های مستضعف را می‌بلعد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی