نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1393 - 19:22
امام جمعه موقت یاسوج گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در رو کردن چهره پلید سلفی‌ها و تکفیری‌ها دارند.

به گزارش چهارفصل، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام اظهار کرد: مسلمانان باید از این ظرفیت بزرگ برای اتحاد و پیوند هر چه بیشتر استفاده کنند.

 

امام جمعه موقت یاسوج نقش وحدت را برای دفاع از جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی مهم دانست و گفت: مسلمانان باید با سلاح وحدت به مقابله با دشمن بروند و اگر این‌گونه شد مشکلات امروزی را نخواهیم داشت.

 

موسوی‌اعظم بیان داشت: پیامبر اسلام و شخصیت و ابعاد مختلف زندگی آن حضرت می‌تواند بهترین محور وحدت میان جامعه و امت بزرگ اسلامی باشد.

 

خطیب موقت جمعه یاسوج پایه همه نعمت‌ها را اصل نبوت دانست و با بیان این که برای این نعمت انسان باید بیش از هر چیز دیگر شکرگزار خداوند باشد، تصریح کرد: خداوند پیامبران را بیش از هر چیز برای تزکیه نفس جامعه فرستاد تا دچار خسران و ضرر نشوند.

 

این مقام مسئول با تسلیت سالگرد شهادت شهید رهبر، خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی که در دفاع مقدس به شهادت رسید به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی در جامعه اشاره کرد و گفت: رسانه و مطبوعات نقش انکارناپذیری در بیان حقایق و مشکلات و نقاط قوت و ضعف دارند.

 

وی وظیفه رسانه‌های انقلابی و متعهد را رو کردن چهره دشمنان اسلام و دشمنان جامعه بشری ذکر کرد و افزود: رسانه‌ها نقش خوبی تاکنون در شناسایی و معرفی چهره پلید سلفی‌ها و تکفیری‌ها داشته‌اند.

 

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی