نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1393 - 11:30
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: روند پروژه ملی راهسازی پاتاوه - دهدشت متوقف نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جهارفصل علی نورزاد روز سه شنبه در بازدید از جاده در حال ساخت پاتاوه  - دهدشت، افزود: از تمام فصول بودجه اعتباراتی برای ادامه مراحل ساخت این طرح به دلیل اهمیت اجرایی آن امسال تامین خواهد شد.
 

وی از در دست اجرا بودن 119 طرح راهسازی در کشور خبر داد و بیان کرد: تلاش دولت و وزارت راه و شهرسازی شتاب بخشی به اجرای طرح های راهسازی است و در این راستا نیز اقدامات مطلوبی انجام شده و یا در حال انجام است.

نورزاد اظهار کرد: در نشستی با مسوولان قرارگاه خاتم الانبیا در تهران در زمینه چگونگی فرآیند طرح تصمیم سازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: اعتبارات راهسازی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به کشور در بودجه 94 حدود 37 درصد افزایش یافته است.
 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در بازدید از مراحل ساخت جاده ملی پاتاوه - دهدشت بر لزوم ادامه روند اجرای این پروژه تاکید کرد و ابراز داشت: بهره برداری از این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید با اشاره به طولانی شدن ساخت این طرح، خواستار اختصاص اعتبار ویژه از سوی وزارت راه و شهرسازی به این پروژه ملی شد.

 

سید موسی خادمی افزود: در سال آینده اعتباری افزون بر 500 میلیارد ریال برای تکمیل این طرح پیش بینی شده اما این میزان ناکافی است.

 

پروژه راهسازی پاتاوه - دهدشت با 136 کیلومتر طول و 67 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل به 265 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تکمیل آن علاوه بر برخورداری چهار شهرستان جنوبی کهگیلویه و بویراحمد از مزایای این راه ارتباطی حمل و نقل مرکز به بنادر جنوب کشور را نیز آسان و طول این مسیر کوتاه تر خواهد شد.
 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی