نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1393 - 8:42
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اهانت به پیامبر(ص) دروغ بودن ادعای طرفداری غرب از آزادی بیان را نشان داد گفت:حادثه پاریس مانند یازدهم سپتامبر مشکوک و ساختگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  چهارفصل، حجت اسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود:در راهپیمایی ضد تروریستی که در پاریس صورت گرفته بود دو چهره ضداسلام شامل نتانیاهو نخست وزیر کودک کش اسرائیل و دیگری ابومازن با کوله باری از خیانت حضور داشتند  و هدف آنان ضربه زدن به مسلمانان است.

 

وی با بیان اینکه مسلمانان باید مرزهای اسلامی را در برابر بیگانگان محافظت کنند، اظهار کرد:کشور های اروپایی توهین به پیامبر(ص) را آزادی بیان معرفی می کنند اما حمایت از داعش و طالبان را خلاف نمی دانند.

 

حسینی شهادت سردار الله دادی در راه مبارزه با گروه های تکفیری افتخاری برای ایران دانست و افزود:حفاظت از اعتقادات مهمتر از حفاظت مرزهای جغرافایی است و باید در برابر وسوسه های دشمنان که برای از بین بردن اعتقادت  تلاش می کنند هوشیار بود.

 

امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به چهارم بهمن 57 روز اشغال فرودگاه مهرآباد از سوی بختیار اشاره کرد و گفت:فرودگاه را بستند تا از ورود امام خمینی(ره) به مهین اسلامی جلوگیری کنند اما به همت و مقاومت مردم  نتوانستند به این خواسته خود دست پیدا کنند.

 

وی یادآور شد:مردم ایران اسلامی باید حواس خود را نسبت به دسیسه های دشمنان جمع کنند هرچند تاکنون تمامی توطئه های  دشمنان خنثی شده است. .

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی