نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. بهمن 1393 - 22:37
در نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی بویراحمد مطرح شد
اعلام آمادگی پیام نور کهگیلویه و بویراحمد جهت تهیه سند فقر استان
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی این دانشگاه برای تهیه سند فقر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، عنایت‌الله نجیب‌زاده صبح امروز در نشست علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، اظهار کرد: انتظار می‌رود این نهاد حمایتی همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه پرداخت شهریه دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شایانی به این قشر می‌کند، گفت: کمیته امداد و دانشگاه‌ها باید در راستای توانمندسازی دانشجویان گام بردارند.

نجیب‌زاده بر لزوم شناسایی و جذب دانشجویان خلاق و نوآور تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه طیف گسترده‌ای از دانشجویان ما در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند و از استعدادهای خاصی نیز برخوردار بوده انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به این مهم شود.

این مسئول اذعان کرد: برخی بر این باورند که رسالت کمیته امداد فقر‌زدایی بوده ولی به این شکل نبوده بلکه به سمتی می‌رود که افراد تحت حمایت خود را توانمند سازد و آن‌ها را به خودکفایی برساند.

وی با تاکید بر اینکه بازدهی توانمندسازی دانشجویان و افراد تحت حمایت نتیجه مناسب و خوبی ایجاد می‌کند، گفت: کمیته امداد و دانشگاه‌ها باید دانشجویان را به سمتی سوق دهند که با داشتن خلاقیت آن‌ها را به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی و آن‌ها را یاری کنیم.

 رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل شورای پژوهشی کمیته امداد اظهار کرد: این نهاد حمایتی می‌تواند با دعوت از دانشگاهیان و فرهیختگان در این شورا از ظرفیت آن‌ها استفاده کند.

نجیب‌زاده از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برای پژوهش و تهیه سند فقر در استان خبر داد و گفت: با توجه به انجام پژوهش‌های علمی این دانشگاه آمادگی کامل برای انجام پژوهش و تهیه فقر استان را دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه می‌توان مطالعه جامعی در این خصوص داشت، گفت: با تهیه سند فقر کهگیلویه و بویراحمد بدون شک به نفع کمیته امداد و دانشگاه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی