نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. فروردين 1394 - 18:59
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
سهم بانوان از اشتغال بسیار پایین است
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه در بحث اشتغال سهم بانوان بسیار پایین است و این خطری برای جامعه محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در جشن هفته زن اظهار کرد: زن را در جامعه جاهلیت عربستان به عنوان نمود عقب‌افتادگی می‌دانستند اما دین اسلام زنان را در بلندترین قله‌ها جا داد

.

نیک‌اقبالی گفت: اگر در جامعه عشایر دیروز زنان کهگیلویه و بویراحمد همپای مردان بودند و برای خانواده سختترین کارها را انجام می‌دادند امروز نیز همدوش مردان پله‌های ترقی را طی می‌کنند و به جلو می‌روند

.

نیک اقبالی گفت: اگر امروز میزان پذیرش دانشگاهیان درصد بالایی را به دختران اختصاص داده است نشان از حضور و تلاش زنان و جایگاه آن‌ها دارد.

 

وی افزود: متاسفانه در بحث اشتغال سهم بانوان بسیار پایین است و این خطری برای جامعه محسوب می‌شود.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید به فکر سلامت جامعه بانوان باشیم، گفت: باید برای بانوان نقش‌های جدیدی را تعریف کنیم تا دچار افسردگی و خمودگی نشوند و این امرجز با پویایی و همراهی زنان صورت نمی‌گیرد.

.

پژمان نیک اقبالی ابراز کرد: امید می رود  با درس گرفتن از زندگی حضرت زهرا(س) شاهد رشد دختران ایران اسلامی و مادران در تمام عرصه‌ها باشیم.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی