نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1394 - 12:51
در بازدید از دبیرخانه کانون فرهنگی مساجد مطرح شد
لزوم همکاری گسترده ارشاد و کانون مساجد در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت همکاری گسترده ارشاد و کانون مساجد این استان تأکید کرد.

به گزارش چهارفصل، رضا دهبانی‌پور صبح امروز با حضور در دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با بخشی از فعالیت‌های این مجموعه آشنا شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کانون‌های فرهنگی مساجد، مؤسسات قرآنی و جامعه‌القرآن را ظرفیت بزرگی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

 

وی در این دیدار با بیان اینکه با اهمیت کانون‌ها و ارزش کار در مساجد آشنایی کامل دارد، گفت: با توجه به این که این مجموعه با طیف مهمی از جامعه یعنی جوانان و نوجوانان ارتباط دارد، کار در دبیرخانه کانون‌های مساجد ارزشمند است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که رسالت ارشاد اسلامی در سایر برنامه‌ها برجسته‌تر جلوه می‌کند، اظهار داشت: وقتی مدیرکلی از ارشاد به دیدار عالمی می‌رود نخستین موردی که به ذهن می‌رسد فعالیت این اداره کل در زمینه‌های هنری، تئاتر و موسیقی است در صورتی که ظرفیت‌های دیگری نیز وجود دارد که به هر دلیلی ناشناخته مانده است.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی مساجد، موسسات قرآنی و جامعه‌القرآن ظرفیت بزرگی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود، اذعان کرد: باید بررسی کرد چرا با وجود این ظرفیت‌ها، یکی دیگر از ظرفیت‌های ارشاد برجسته و دیگری مغفول مانده است.

 

دهبانی‌پور، کانون‌های مساجد را تأمین کننده ذائقه مردم در حوزه‌های مختلف عنوان و افزود: همه این رسالت‌ها قابل ارج بوده و باید در این راستا تلاش مضاعفی صورت گیرد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد، جامعه ایران را جامعه‌ای دینی و ارزشی دانست و بیان داشت: تمام فعالیت‌های ما باید در راستای تبیین و تلاش برای تقویت باورهای دینی مردم باشد.

 

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ دینی و اسلامی باید به درستی تبیین شود، تصریح کرد: تمام این تلاش‌ها باید منجر به افزایش سطح فکری و آگاهی مردم شود.

 

وی در پایان کار کانون‌های مساجد را ارزشمند توصیف کرد و گفت: به جهت وظیفه به این مجموعه سرکشی کرده و در راستای فعالیت‌ها همکاری خواهم داشت.

منبع:فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی