نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. خرداد 1394 - 13:01
فرماندار بویراحمد گفت: با حرمت شکنان ماه رمضان برخورد جدی شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، فرماندار بویراحمد گفت: با حرمت شکنان ماه رمضان برخورد جدی شود.

هوشنگ یاری‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه حفظ حرمت این ایام مهم است، اظهار کرد: ماه ضیافت الهی فرصت بسیار مناسبی برای دوری از هر معصیت و گناهی بوده، از این‌رو حرمت این ایام باید در سطح شهرستان حفظ شود.

 

فرماندار بویراحمد با تأکید بر اینکه در سنوات گذشته همواره شاهد حرمت‌شکنی‌هایی در سطح معابر و خیابان‌ها بودیم گفت: عدم توانایی برای روزه گرفتن دلیل موجهی برای شکستن حرمت ماه رمضان نیست و باید تمام ضوابط در این ایام رعایت شود و در صورت هرگونه حرمت‌شکنی با خاطیان برخورد شود.

 

یاری‌پور با تأکید بر اولویت قرار دادن اقلام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان بویراحمد اذعان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان باید تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاذ شود تا در ایام با مشکلی مواجه نشویم.

مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد اقلام ضروری در ایام ماه مبارک رمضان را اقلامی همچون برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، خرما، نان، لبنیات، زولبیا و بامیه عنوان کرد و گفت: این اقلام باید در اولویت تنظیم بازار شهرستان باشند.

 

وی بر هماهنگی بین بخشی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: امیدواریم در ماه مهمانی خداوند متعال بتوان خدمت مضاعفی به شهروندان ارائه کرد.

 

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مسافران و گردشگران پایتخت طبیعت در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان بویراحمد روزانه شاهد ورود مسافران زیادی در سطح شهرستان هستیم که تامین نیازهای ضروری آن‌ها مهم است؛ولی مسافرت وعدم توانایی برای روزه گرفتن نباید باعث هنجار شکنی وبی احترامی به این ماه مبارک باشد.

 

یاری‌پور در پایان توضیح داد: تأمین نیازهای ضروری مسافران و گردشگران شهرستان بویراحمد در ماه مبارک رمضان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

منبع:كبنانيوز

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی