نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. خرداد 1394 - 9:51
نشست خبري،chaharfasl.ir
فرمانده سپاه گچساران تشریح کرد؛
برنامه های سپاه گچساران در ماه مبارك رمضان
فرمانده سپاه گچساران گفت: برنامه های جزء خوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن، سخنرانی مذهبی، نمایشگاه کتاب، جنگ شادی، مداحی در مساجد و حسینیه ها را از برنامه های پیش بینی شده فرهنگی ماه مبارک رمضان در گچساران برگزار مي شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری اصحاب رسانه با موضوع برنامه تفرج گاه تعالی بخش و مراسمات ماه مبارک رمضان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات به تشریح برنامه ها پرداخت و اظهار کرد: این برنامه ها در قالب برگزاری نماز جماعت، افطاری ساده، قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل که در بوستان شهدای گمنام گچساران می باشد.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این ماه ساماندهی می شود، افزود: این طرح بصورت تذکر لسانی می باشد بطوریکه به شان و شخصیت  افراد لطمه وارد نشود.

 

وی برنامه های جزء خوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن، سخنرانی مذهبی، نمایشگاه کتاب، جنگ شادی، مداحی در مساجد و حسینیه ها را از برنامه های پیش بینی شده  فرهنگی  ماه مبارک نام برد.

انصاری در ادامه به حماسه ملت ایران در تهران در استقبال از ۲۷۰ ستاره درخشان که از حماسه سازان کربلایی۴ بودند اشاره و بیان کرد: مردم ایران با استقبال بی نظیرخود از شهداء غواص پاسخ کوبنده ای به دشمنان اسلام و انقلاب دادند.

فرمانده ارشد سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: مردم ما، مردم عاشورایی هستند و قطعا در ماه مبارک رمضان، رمضانی  عمل می کنند.

 

وی مطرح کرد: من بعنوان یک سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان گچساران از مردم شهید پرور و ولایتمدار که در تمامی برنامه و صحنه های نظام حضور یکپارچه و دندانشکن دارند و تا الان هم هرگز غافل نشده اند تشکر و قدر دانی می کنم.

 

انصاری در پایان از نقش برجسته خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادها سپاه ناحیه گچساران اشاره کرد و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در گچساران هستند که با جدیت و دلسوزانه رویدادهای و اخبار سپاه ناحیه گچساران را به نحو شایسته مطلوبی پوشش می دهند.

IMG_0159

 

 

IMG_0176

منبع: كبنانيوز

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی