نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. شهريور 1394 - 14:56
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
وضعیت نامطلوب قبولی در کنکور
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه عملیاتی برون رفت از وضعیت نامطلوب قبولی در کنکور سراسرس این استان تدوین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  به نقل از تسنیم، "هادی زارع‌پور" اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت قبول شدگان این استان در کنکور سراسری مناسب نیستی برنامه‌ عملیاتی در این زمینه تدوین و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان جهت تامین اعتبار و مساعدت ارجاع شد.

 

وی با اشاره به اینکه امسال 129 رتبه زیر یک هزار منطقه‌ای و کشوری در استان داشتیم، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری جزو استان‌های آخر کشور است.

 

زارع‌پور با اشاره به ضرورت وجود منابع مالی برای برون رفت از وضعیت موجود قبولی در کنکور سراسری استان، ابراز کرد: با توجه به پیگیری‌های که داشتیم توانستیم اسپانسرهای لازم را در این زمینه داشته باشیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: میانگین نمرات سال سوم متوسطه در این استان طی دوسال گذشته 1.5 میلیون نمره است که افزایش 27 درصدی را نسبت به گذشته نشان می‌دهد.

 

زارع‌پور با بیان اینکه طلب رفتن دانش آموزان استان به رشته تجربی بالا است، تصریح کرد: امسال 19 هزار نفر در این استان در کنکور سراسری شرکت کردند که 70 درصد آنان در رشته تجربی تحصیل می‎کنند که همین موضوع سبب توسعه نامتوازن شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش این استان در زمینه تولید محتوای الکترونیکی در کشور وضعیت خوبی دارد به‌طوری که در برخی زمینه‌ها رتبه اول کشور را داریم.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی