نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. شهريور 1394 - 11:48
خامنه اي،chaharfasl.ir
بر خي از حاشيه هاي نشست خبري هادي خامنه اي در ياسوج:
حمله عجيب هادي خامنه اي به صداوسيما/شوراي نگهبان استانها تقدس ندارند
دبير مجمع نيروهاي خط امام گفت:مرحوم امام هم هيچ گاه نظر خود را به عنوان نظر نهايي دستوري مطرح نمي كردند وبرخي آيات عظام در قم وديگر جاها با ايشان مخالفت مي كردند ومرحوم امام مي گفتند اين نظرت را به مجلس ببريد تا بررسي شوند و مدار قانوني خود را طي كند و هر چه شد همان مورد قبول است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در نشست خبري در ياسوج گفت: شوراي نگهبان اگر تقدسي داشته باشد اين تقدس به بدنه و نمايندگان آنها در استانها سرايت نميدكند و وي با زدن مثالي در مورد خود خاطرنشان كرد كه مميزين استاني  الزاماً شوراي نگهبان تهران نيستند بلكه نماينگان انها هستند.

 

وي گفت: نمايندگان شوراي نگهبان در استانها براساس برداشت هاي خودشان رد صلاحيت ها را انجام مي دهند.

 

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام اظهار داشت: نبايد تهمت زد وآبروي انسان را برد، آبروي يك انسان از خانه كعبه مهم تر است.

وي افزود:  مي توان به مصوابات شوراي نگهبان انتقاد كرد.

 

 وي در رابطه با نظر خود در مورد جنبش سبز و مترضان به نتيجه انتخابات در سال 88 گفت: اينكه دهن ها ببنيديم وعده اي را محكوم كنيم كار درستي نيست بلكه براي معترضين به نتايج انتخابات بايد مكان و مرجع قانوني منصفي مشخص شود و طرفين حرف آن را قبول كنند و مردم هم قضاوت كنند.

 

 

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در ادامه بيان كرد: شعار هاي نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران يا حمهوري ايراني شعارهاي اصلاح طلبي نبودند.

 

وي گفت: موضع گيري هايمان در دفاع ازغزه، لبنان، فلسطين، سوريه و... كاملا مشخص است و عده اي در لباس اصلاح طلبي با سوريه و بقيه كشورها برخورد ديگري داشته اند كه به ما ربطي ندارد و به انها اعلام كرده ايم كه در اشتباه اند.

 

 

هادي خامنه اي ابراز داشت: آنجايي كه شعار نه غزه ، نه لبنان دادند  و عكس امام را پاره كردند در راهپيمايي از ميدان امام حسين(ع) تا ميدان آزادي بود كه جمعيت زيادي حضور داشتند اما صداوسيما رفته از گوشه اي فيلم گرفته كه براي ما تعجب آور بوده است.

 

وي تصريح كرد: بنده مدعي هستم اين فيلم ساختگي است و سوال براي ماست و انتظار داريم كه جوابش براي ما روشن شود اين است كه صداوسيما اين افراد اندك را از كجا پيدا كرده بود كه فيلمشان را پخش كرد.

 

دبير مجمع نيروهاي خط امام در ادامه افزود: بايد افرادي كه اين حرف ها  را مي زدند را بررسي كنيم شايد مزدور جايي باشند و پول گرفته تا اين كار را كرده باشند.

 

وي در بخش ديگري از صحبت هايشان در پاسخ به سوال خبرنگاري در بحث ولايتمداري وي و مخالف بيان رهبري بودن با رهبري در رابطه با بحث نظارت استصوابي شوراي نگهبان گفت: نگاه محدوديت ندارد و با وجود نگاه رهبري هم مي توان نظر خود را در چارچوب نظرات فقهي و كارشناسي اعلام كرد وبيان نظر مخالف با رهبري اشكالي ندارد زيرا نظر رهبري با دستور ايشان تفاوت  دارد، حتي مرحوم امام هم هيچ گاه نظر خود را به عنوان نظر نهايي دستوري مطرح نمي كردند وبرخي آيات عظام در قم وديگر جاها با ايشان مخالفت مي كردند ومرحوم امام مي گفتند اين نظرت را به مجلس ببريد تا بررسي شوند و مدار قانوني خود را طي كند و هر چه شد همان مورد قبول است.

 

اين فعال سياسي اظهار كرد: من در دهه 70 مثلا در دانشگاه اصفهان نطرمو در مورد ولايت فقيه توضيح دادم و به صورت كارشناسي هم توضيح مي دهم هيچ كسي در آن زمان به من جواب نداد.

 

وي در پايان سوال به خبرنگار گفت:هميشه با منطق سوال بپرسيد وبا "منطق بگم بگم آن مرحوم مغفور" صحبت نكنيد بلكه كاملا علمي ، دقيق و منطقي صحبت كنيد و به دنبال بيرون كردن مخاطب خود ازميدان بحث نباشيد.

 

دبير مجمع نيروهاي خط امام در اين نشست خبري كه باحضور روساي قديم احزاب منحله مشاركت و مجاهدين انقلاب و برخي از مديران كل استاني در كهگيلويه وبويراحمد برگزار شد در مورد نظرات احزاب اصلاح طلب نامبرده تصريح كرد: اصلاحات با احزاب اصلاح طلب تفاوت دارد زيرا رفع تبعيض، بازگشت به قانون و بازگشت به دوران طلايي انقلاب اسلامي تعريف اصلاح طلبي است.

 

وي در ادامه گفت: اصلاحات به خيال ما يعني اسلامي كه انقلاب اسلامي از اغاز به دنبال آن بود و طرف هاي مقابل ما هم شايد دنبال همين باشد اما با روش هاي ديگري كه دنبال مي كنند.

 

اين فعال سياسي اصلاح طلب در پايان گفت: احزاب نمي توانند منحصراً سخنگوي حزب خود باشند و در بعضي جاها نظرات خودشان را مي گويند و اگر اين افراد نظراتي را گفته اند شايد نظرات خودشان بود.

انتهاي پيام/م.ن

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی