نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

پربیننده ها

18. مهر 1394 - 12:00
در حالي كه ملت ايران داغدار فاجعه هولناك كشتار حجاج بيت الله الحرام است استوانه اي ديگر از ستونهاي محكم نظام جمهوري اسلامي به سوي معبود شتافت. ژنرال و استراتژيست دفاعي جمهوري اسلامي سرلشكر شهيد حسين همداني در آستانه ماه محرم به مولايش امام حسين(ع) پيوست.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ به مناسبت شهادت يكي از بزرگمردان و نيروهاي اصيل، اصولي و انقلابي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دفاع از حرم عقيله بني هاشم در يادداشتي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج عشاير سرهنگ دوم پاسدارعلي ستوده نيا براي اين پايگاه خبري تحليلي نوشت: شهادت‌، فناشدن‌ انسان‌ برای‌ نیل‌ به‌ سرچشمه‌ نور و نزدیک‌ شدن‌ به‌ هستی‌ مطلق‌است‌. عشق‌ و علاقه‌ به‌ وصال‌ محبوب‌ و معشوق، طبیعت‌ هر موجودی‌ است‌ و همین‌ عشق‌است‌ که‌ سبب‌ حرکت‌ و جنبش‌ است‌.شهید کسی‌ است‌ که‌ در پرتو تجلیات‌ حق‌، از خودبی‌خود گشته‌ و با انتخاب‌شهادت‌ به‌ زیباترین‌ شکل‌ در جـوار محبوب‌ قرار می‌گیرد، از محرم 94  بار ديگر بوي پيروزي خون بر شمشير مي آيد.

 

حضرت علي عليه السلام فرمود:

اي مردم همانا ايستادگان و فراريان را از مرگ گريزي نيست و هر كس به مرگ طبيعي نميرد كشته مي شود و شهادت بهترين مرگ است و سوگند به خدايي كه جانم در دست اوست، هزار ضربه شمشير آسانتر است بر من از مرگ در بستر.

وسائل الشيعه، ج11، ص8، حديث12

 

 در حالي كه ملت ايران داغدار فاجعه هولناك كشتار حجاج بيت الله الحرام است استوانه اي ديگر از ستونهاي محكم نظام جمهوري اسلامي به سوي معبود شتافت. ژنرال و استراتژيست دفاعي جمهوري اسلامي سرلشكر شهيد حسين همداني در آستانه  ماه محرم به مولايش امام حسين(ع) پيوست.

 

كارنامه خدمات و مسئوليت هاي شهيد همداني از مبارزات نهضت اسلامي و مبارزه با طاغوت تا دوران دفاع مقدس 8 ساله و سالهاي پس از جنگ زمينه شهادت ايشان فراهم كرده بود.

 

نامش نام حسين(ع)، راهش راه حسين(ع)، و شهادتش در ايام شهادت امام حسين (ع) همه اينها تلفيقي از بركات الهي است كه شامل حال اين شهيد برگوار شده اگر چه فقدان افرادي همچون شهيد همداني ضايعه اي سنگين است اما وقت آن فرارسيده كه نيروهاي آماده در كنار ملت آبديده  سيلي سخت  مورد نظر رهبري فقيد جمهوري اسلامي ايران را به عربده كشان سست بنيان بزنند زيرا ملتي كه زن و مردش براي جان فشاني حاضرند ،و طلب شهادت مي كنند، هيچ قدرتي با آن نمي تواند مقابله كند .

 

 طبيعي است سند خونخواهي و ادامه راه شهداء ابراز دشمني با آمريكا در قلم و قدم باشد ناحيه مقاومت بسيج عشاير ضمن تبريك و تسليت شهادت بزرگمرد عرصه مقاومت به محضر رهبر معظم انقلاب و نيروهاي مسلح مردم ايران ذكر اين نكته را ضروري مي داند كه اعلام نمايد در صورت ضرورت و امر ولي فقيه زمان جلوتر از ساير اقشار سيلي سخت را به دشمن لجوج و افسار گسيخته خواهد زد.

انشاءالله

انتهاي پيام/م.ن      

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی