نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آبان 1394 - 10:42
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، : تمامی دستگاه ها موظف به همکاری با ستاد انتخابات استان در هر زمینه ای در خصوص برگزاری انتخابات اعم از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، دکترفتاح محمدی در یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان که با حضور رؤسای کمیته ها و مدیران برخی دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: انتخابات آزمونی بزرگ در سطح بین المللی برای نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است و برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری می بایست همه دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

 

وی اظهار داشت: کمیته های ستاد انتخابات فرآیند برگزاری انتخابات را متناسب با وظایف و اختیارات خود در سطح استان، شهرستان و بخش رصد و آسیب ها و کمبودهای احتمالی را احصا کنند تا به موقع نسبت به رفع آنها و تأمین نیازمندی ها اقدام شود.

 

محمدی به همکاری و تعامل رؤسای کمیته ها با فرمانداران و بخشداران تأکید کرد و افزود: منشور اخلاقی انتخابات ویژه احزاب و گروه های سیاسی در ستاد انتخابات استان در حال تدوین است و در همین راستا هفته آینده نشست با احزاب و گروه های سیاسی استان با هدف اخذ نظرات و پیشنهادات آنان برگزار می شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان به برگزاری نشستی با گروه های سیاسی و اصحاب رسانه استان در راستای برگزاری انتخابات حداکثری و مشارکتی در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: این نشست با هدف ارایه آخرین اخبار و اقدامات ستاد انتخابات و همچنین بیان بایدها و نبایدها و الزامات قانونی پوشش خبری اخبار انتخابات برگزاری می شود.

 

محمدی به نقش مؤثر معتمدین محلی در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، تأکید کرد و افزود: برگزاری نشست های شهرستانی و استانی با معتمدین منطقه ای پیش بینی شده است و در آن نشست ها استفاده از ظرفیت معتمدین در راستای برگزاری انتخابات و بهره گیری از نیروی مشارکتی آنان مورد بحث قرار می گیرد.

 

وی به تشکیل کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی در دادگستری استان اشاره کرد و با بیان اینکه، شرح وظایف کمیته حقوقی ستاد انتخابات نیز در همین راستاست، اظهار داشت: تشکیل این کمیته که فعالیتش در راستای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است در برگزاری انتخابات تأثیرگذار است و تداخلی با وظایف کمیته حقوقی ستاد انتخابات ندارد.

منبع:دنانیوز

انتهای پیام

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا