نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1394 - 9:54
مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران مطرح کرد
افتتاح کتابخانه باباکلان گچساران
حسنی با بیان اینکه این کتابخانه ۲۵ هزار جلد کتاب دارد، یادآور شد: اعتبار احداث این کتابخانه از محل تملک دارایی‌ها تأمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: کتابخانه عمومی روستای باباکلان گچساران ۲۷ آبان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

کوروش حسنی با بیان اینکه امروز نقش کتابخانه‌ها در توسعه فرهنگ دارای اهمیت است، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت و توسعه علوم و فنون مختلف از جمله دنیای الکترونیک، نرم‌افزار و ایجاد کتابخانه‌های مجازی، هنوز کتابخانه‌های عمومی جایگاه خود را حفظ کرده است.

 

وی افزود: در حال حاضر ۹ کتابخانه در گچساران وجود دارد که از این تعداد ۶ کتابخانه در روستاهای این شهرستان احداث شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی گچساران دارای ۶ هزار و ۵۰۰ عضو فعال در دو گروه جنسیتی زن و مرد است.

 

حسنی بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی گچساران دارای ۸۶ هزار نسخه کتاب با ۶۸ هزار عنوان بوده که بیشترین عنوان این کتاب‌ها در حوزه ادبیات، تاریخ و دین است.

 

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه عمومی روستای باباکلان از توابع گچساران گفت: این کتابخانه در زمینی به مساحت ۱۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده که در ۲۷ همین ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

 

حسنی با بیان اینکه این کتابخانه ۲۵ هزار جلد کتاب دارد، یادآور شد: اعتبار احداث این کتابخانه از محل تملک دارایی‌ها تأمین شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی گچساران در ادامه از برگزاری همایش کتابداران، نویسندگان و مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این همایش در هفته کتاب و کتابخوانی در گچساران برگزار می‌شود.

کبنانیوز

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی