نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. آبان 1394 - 23:15
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:
بسیج دانشجویی سیاست زده نیست
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی پشت تابلوی هیچ جناح و گروه سیاسی در انتخابات قرار نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ علمی کاربردی مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه‌ علمی کاربردی استان، گفت:دانشجویان بسیجی بدون هیچ چشم‌داشتی با نیت خالص در این نهاد فعالیت می‌کنند.

وی  با تشکر از مسئول سابق بسیج دانشجویی این دانشگاه ابراز کرد: اسماعیل مدبر مقدم به عنوان مسئول جدید این نهاد دانشجویی با تیمی جدید و تحصیل کرده در رشته روابط عمومی و مسلط بودن به فضای سایبر وب ، یکی از بهترین گزینه های ما در این نهاد بود.

 

بسیج دانشجویی سیاست زده نیست

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه بسیج دانشجویی با تمام قوت و با بی طرفی در هرگونه گرایش سیاسی در صدد اجرای کارهای فرهنگی باشد، ابراز کرد: ماهیت بسیج  دانشجویی سیاسی است ،اما سیاست زده ازجناح و حزبی خاص نیست.

 

تعامل بسیج با مسئولان دانشگاه های استان مطلوب است

مهدوی مطلق با بیان اینکه تعامل بسیج دانشجویی با مسئولان دانشگاهی در سطح استان مطلوب است، تصریح کرد: شاید در سطح دانشگاهی و درون سازمانی انتقاداتی وجود داشته باشد اما مسئولان با اتحادیه بزرگ بسیج دانشجویی تعامل دارند.

 

بسیج دانشجویی رقیب هیچ گروهی نیست

وی با اشاره به این موضوع که بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ رقیب هیچ تشکلی نبوده و سایر تشکل‌ها را در جهت جنبش دانشجویی نیز حمایت می‌کند،ابرازکرد:بسیج دانشجویی ‌به هیچ گروه و تشکیلات سیاسی و جناحی داخل و خارج وابسته نیست و پشت تابلو هیچ جناحی سیاسی در انتخابات قرار نمی‌گیرد.

 

‌مهدوی‌مطلق با بیان اینکه هرجا بحث اصول، نظام و خطوط قرمز قانون اساسی و فرمایشات ولی امر در میان باشد، حساسیت بسیار بالایی وجود دارد و اینجاست که بسیج دانشجویی ساکت نمی‌ماند،تصریح کرد: بسیج در چارچوب نظام متعلق به همه مردم بوده و مختص به گروه و یا حزب خاصی به‌ویژه گروه‌های سیاسی نیست.

وی با اشاره به تعامل بسیج دانشجویی با سایر تشکل‌ها، یادآور شد: بسیج دانشجویی در راستای کمک به رشد علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها تا جایی که این تشکل‌ها موازی و مخالف با نظام و انقلاب نباشند، همکاری و حمایت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگر سخنان خود خطاب به دانشجویان بسیجی، اظهار داشت: جهت برقراری فضای تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاه‌ها در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی،دانشجویان بسیجی باید برنامههایشان را به صورت فصلی براساس تقویم به دفتر فرهنگ دانشگاه ارائه دهند.

 

توجه به اردوهای جهادی و برنامه های فرهنگی مد نظر مسئولان دانشجویی

مهدوی در ادامه به اجرای برنامه، جشنواره،اردوهای جهادی و یک روزه فرهنگی در دانشگاهها تأکید کرد و افزود: در اجرای چنین برنامه هایی دانشجویان بسیجی باید نهایت تعامل را با مدیریت دانشگاه‌ها داشته باشند.

وی بسیج دانشجویی را  بزرگترین تشکل فرهنگی و انقلابی در دانشگاه‌های کشور دانست و افزود: تربیت نیروی کارآمد و دوستدار نظام و انقلاب از اولویت‌های تشکل بسیج دانشجویی است.

 در این آیین اسماعیل مدبر مقدم به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی استان منصوب و از خدمات جابر رضایی مسئول پیشین بسیج دانشجویی در این دانشگاه تقدیر شد.

منبع:بویرخبر

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی