نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1394 - 20:30
رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ و اقدامات موثر، فرد غرق شده در رودخانه “سپیدار” از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از ایسنا واحد یاسوج، جلال پوران فرد افزود:  به محض اعلام گزارش مبنی بر غرق شدن یک نفر در محدوده روستای”امیرآباد بابکان”،از توابع شهرستان بویراحمد سریعاً نیروهای اورژانس پایگاه جاده ای سپیدار در محل حاضر شدند و با تلاش عوامل حاضر در محل مرد غرق شده از رودخانه بیرون آورده و نجات یافت.

 

وی با بیان اینکه در این حادثه مرد جوان ۳۰ ساله به دلیل بی احتیاطی به درون رودخانه که بر اثر شدت بارندگی پرآب وخروشان شده بود افتاد، اظهارکرد: پس از نجات این جوان از رودخانه، تکنسین های اورژانس بی‌درنگ اقدامات درمانی جهت احیای فرد غرق شده را انجام و برای ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند .

 

هیات تحریریه‌ی پایگاه خبری تحلیلی ریواس، پس از بررسی اقدامات صورت گرفته در هفته‌ی دوم دیماه ۹۴ در استان کهگیلویه و بویراحمد، این اقدام را به جهت اهمیت نجات جان یک انسان از یک سو و ممانعت از سرد شدن کانون یک خانواده از سوی دیگر، به عنوان اقدام برتر آن هفته تشخیص داد و لازم می‌داند از جلال پوران فرد رئیس مرکز اورژانس استان و پرسنل زحمتکش این مرکز قدردانی نماید.

منبع:ریواس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی