نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. بهمن 1394 - 9:44
غلام محمد زارعی در دیدار با جمعی از مردم گفت: افتخار می کنیم در کنار بزرگانی چون بهادران و بهادران ها زندگی کرده و بخود می بالیم خادمان این مردان بزرگ تاریخ هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : عزت بویراحمد در طول تاریخ حفظ شده و این عزت اکنون نسبت به قبل دوچندان شده است.

 غلام محمد زارعی در دیدار با جمعی از مردم گفت: افتخار می کنیم در کنار بزرگانی چون بهادران و بهادران ها زندگی کرده و بخود می بالیم خادمان این مردان بزرگ تاریخ هستیم.

وی با بیان اینکه عزت مردم بویراحمد در طول تاریخ حفظ شده و این عزت اکنون دوچندان شده است اظهارداشت: وقتی در گوشه گوشه این شهرستان کار و تلاش در حال انجام است یعنی اینکه بویراحمد عزت دارد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: بویراحمد یک مجموعه واحد با سرنوشت واحد است و برای اعتلاء آن همه باید تلاش کنند.

زارعی با اشاره به برخی فعالیت های عمرانی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تصریح کرد: وقتی برادر هستیم عزت داریم و برای حفظ این عزت باید برادری هایمان را پاس بداریم.

وی گفت: مردم بویراحمد مردمی واحد هستند و نباید بین آنها تفکیک قائل بود و به برکت نظام اسلامی این وحدت باید حفظ شود.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در تاریخ وقتی حوادث را بررسی می کنیم می بینیم که برخی از حوادث جنوب مرهون همراهی شخصیت های تاریخی چون بهادران ها در کنار روحانیت بوده است و آن حوادث سبب سربلندی تاریخ بویراحمد می باشد.

 

زارعی با بیان اینکه باید از ظرفیت بزرگان منطقه نهایت بهره برده شود، خاطرنشان کرد: ما به فرزندان بویراحمد در جای جای این مرز و بوم می بالیم و افتخار می کنیم.

وی گفت: با برادری و اتحاد است که می توان شکوفایی و توسعه را به بار نشاند و مطمئن باشید که سرنوشت بویراحمد برای همه ما سرنوشت مشترکی است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ارتقاء عزت بویراحمد همانند بزرگان از هیچ تلاشی دریغ نکردم و یقین بدانید که در آینده نیز از این تلاش ها دست بر نخواهیم داشت.

"عصردنا"
انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی