نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. بهمن 1394 - 12:57
فیض اله جوزاریان نامزد دهمین دوره انتخابات بویراحمد با صدور اطلاعیه ای از انتخابات بویراحمد انصراف داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

به نام خالق دانش

اطلاعیه انصراف آقای دکتر فیض اله جوزاریان از شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای بویراحمد و دنا.

“…اناالله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم…”

” …خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند…” سوره مبارک الرعد، آیه ۱۱٫

با سلام و درود فراوان به مردم عزیز و بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد، بویژه مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، سرزمین شهیدان و رزمندگان بی نام و نشان، سرزمین دنای سرافراز، سرزمین رودها و  آبشارهای خروشان، سرزمینی که هرچند با داشتن جلوه های زیبای طبیعی می توانست یکی از قطب های گردشگری  ایران و جهان باشد، اما متاسفانه به دلیل سوء مدیریت، تعصبات قومی و قبیله ای، جناح بازی های سیاسی و عدم آگاهی مردم نسبت به حقوق خویش، در طی ادواره گذشته، همچنان در رقابتی تنگاتنگ، رتبه اول یا دوم درعدم توسعه ی کشور عزیزمان را تصاحب نموده و به آن نیز مفتخر می باشد…..آری این است نتیجه تلاشمان…. برای آبادانی دیارمان! !!

عزیزان، انتخابات یکی از مهم ترین مقوله های مشارکت و همکاری افراد جامعه در روند رشد و توسعه دیارشان می باشد، فضایی که در آن دیدگاههای مختلف پیرامون رشد، توسعه، فرهنگ و … توسط  افراد مختلف به نمایش گذاشته شده و افراد تلاش می نمایند تا در جهت توسعه دیارشان: ایده ها، پیشنهادات کاربردی، نظرات سازنده، دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود را به رای و انتخاب مردم بگذارند.

boyernews.com

بزرگواران، بنده حقیر نیز به جهت اینکه در طی سال های متمادی، قریب ۱۲ سال، در زمینه رشد و توسعه اقتصادی جوامع مختلف مطالعاتی داشتم، بنا بر اصرار بسیار از دوستان دانشگاهی و فرهیحتگان جامعه در این میدان گام نهادم. اما درس خوبی بود این میدان بزرگ!!، درسی به بزرگی و عظمت دنای سرافراز!!. درسی واقعی از مهمترین دلایل عدم رشد و توسعه محروم ترین منطقه سرزمینم ایران!!. درسی که در هیچ متن و پژوهش علمی و اقتصادی بدان اشاره نشده بود. درسی از آثار مخرب و جنبه های منفی تعصبات قومی و قبیله ای!!، درسی از جناح بازی های سیاسی و آثار ویرانگر آن!!، درسی از اشتغال های خیالی و وعده های توخیالی!!، درسی از نقش تعداد خودروهای کارناوال های تبلیغاتی در توسعه و گسترش فقر و محرومیت!!، درسی از نقش ارعاب و تطمیع کاسبان قدرت در تجمیع ثروت!!، درسی از محجور بودن علم و دانش در مسیر رشد و توسعه جامعه!!، درسی از آثار منفی، بازی باخت- باخت بدقولی در بین مردم و مسئولین، درسی از آثار شبکه های مجازی و نقش آنها در تخریب اخلاقیات و سرمایه های واقعی جامعه و نیز درسی از هزاران ضد ارزش و ضداخلاق دیگر که در این سطر قابل بیان نیست.

آری من آموختم!!! آموختم که برای رفع محرومیت و فقر دیارم، تلاشی دیگر لازم است!!! تلاشی از جنس عقلانیت، توسعه و آگاهی…. آگاهی اگر چه به رنج، ناکامی و بدبختی منجر شود، طلیعه راه، روشنایی و نجات دیارم می باشد.

از اینرو با سپاس و قدردانى فراوان از همه خویشان، وابستگان، فرهیختگان، دوستان و سرورانی که در این مدت با حمایت ها و دلگرمى‌هاى مختلف بنده را مورد لطف و محبت خویش قرار دادند، در پیشگاه خداوند و با حضور مردم محروم دیارم عهد می بندم  که از هیچ تلاش و کوششی جهت خدمت به هموطنان عزیزم و بویژه محرومان دیارم کوتاهی ننموده و همچنان بر اصول اخلاقی، ارزشی و علمی خویش پایبند و متعهد باشم، از حضور در عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داده و همراه با موج خروشان مردم در هفتم اسفندماه سال ۱۳۹۴ در پای صندوق های رای حاضر شده و به کاندیدی دیگر، رای خواهم داد. ضمناً تفکر، اندیشه و برنامه های همه دوستان و کاندیداهای عزیز  قابل احترام بوده و توصیه خاصی در این رابطه وجود ندارد.

….به امید فردایی بهتر برای دیارمان….

*فیض اله جوزاریان

*دکتری اقتصاد توسعه

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۲۸/۱۱/۱۳۹۴

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی