نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. اسفند 1394 - 14:43
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یادواره 81 شهید دانشجوی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و یکمین یادواره شهدای دانشجوی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت شهدای غواص عصر امروز در حسنیه عاشقان ثارالله شهر یاسوج برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: این مراسم عصر امروز سه‌شنبه یازدهم اسفند بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سید نورالدین عافی نویسنده کتاب معروف "نورالدین پسر آب" و مداحی امید جمال‌فر از مداحان برجسته استان برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد 81 شهید دانشجو در هشت سال دفاع مقدس به نظام و انقلاب تقدیم کرد که تاکنون 20 یادواره شهدای دانشجو در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

 

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان علاوه بر تلاش در عرصه علمی در زمان جنگ در خط مقدم جبهه حضور داشتند، گفت: جنگ و دفاع مقدس صرفا یک دفاع عمومی نبود بلکه بسیاری از دانشجویان به عنوان فرماندهان ارشد این جنگ حضور داشتند.

 

مهدوی‌مطلق اضافه کرد: دانشجویان به عنوان یک الگوی موفق در عرصه علم، ایثار و حماسه بودند و نکوداشت شهدای دانشجو برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های دانشجویان در سال‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی