نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. اسفند 1394 - 12:08
جانشن معاونت تعليم و تربيت سپاه فتح كهگيلويه وبويراحمد گفت: هدف از اعزام این بسیجیان به مشهد مقدس ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی و زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) است که تا پایان سال بيش از يك هزار و 500 نفر از اعضای برترین حلقه های صالحین استان به این اردوی تفریحی سیاحتی اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، اعضاي فعال برترین حلقه های صالحین به همت معاونت تعلیم و تربیت بسيج سپاه فتح(ستاد مركزي شجره طيبه صالحين) كهگيلويه وبويراحمد ، به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

 

محمد باقر آرست جانشن معاونت تعليم و تربيت سپاه فتح در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار كرد: تا پايان سال بيش از يك هزار و 500 نفر از اعضای برادران و هم خواهران ، برترین حلقه های صالحین كهگيلويه وبويراحمد هم در 5 گروه به مشهد مقدس اعزام مي شوند.

 

وي افزود: در گروه سوم اين اعزام ها 215 نفر از اعضاي فعال حلقه هاي صالحين از 5 شهرستان و نواحي لنده، بهمئي، دهدشت، چرام و عشاير به اين اردوي تفريحي سياحتي اعزام شدند.

 

آرست همچنین هدف از اعزام بسیجیان به مشهد مقدس را ارتقاء روحیه معنوی و تربیت اخلاق ولایتی و زیارت آقا علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف این اردو ها تقویت بصیرت و معنویت بسیجیان و ایجاد انگیزه بین سرگروه ها ومتربیان حلقه های شجره طیبه صالحین و استفاده از برنامه های سیاحتی و زیارتی است.

 

جانشن تعليم و تربيت سپاه فتح تصریح کرد: دراین سفر با هماهنگی‌های انجام شده قرار است که علاوه بر برنامه‌های جانبی نشست‌هایی در راستای ارتقاء سطح معرفتی آنان برگزار شود.

 

وی در پایان اشاره ای به نحوه انتخاب حلقه های برتر کرد و خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات منظم حلقه ها، حضور منظم اعضا در حلقه، اجرای برنامه های فرهنگی توسط حلقه ها، همکاری حلقه ها با فرمانده پایگاه از موارد انتخاب حلقه ها برتر می باشد.

 

آرست بااشاره به برنامه اعزام حلقه‌های صالحین به مشهد مقدس گفت: برنامه اعزام حلقه‌های صالحین به مشهد مقدس برنامه‌ای است کلی که تا پایان اسفندماه اعضاء حلقه‌های صالحین در تمامی شهرستان‌ها اعضای خود را به این سفر زیارتی و بصیرتی اعزام می‌کنند.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی