نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. اسفند 1394 - 13:42
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 11ماهه امسال 79 فقره آتش سوزی در 1296 هکتار از جنگل ها و مراتع این استان اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، عزت الله بهشتی فرد در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مدت500هکتار از این میزان در عرصه های مرتعی و مابقی در عرصه های جنگلی بوده که نسبت به سال گذشته تقریبا برابر بوده است.

 

وی بیان کرد: 22 اکیپ مردمی با 570 نفر برای مشارکت و همکاری در حفاظت از عرصه های جنگلی استان تشکیل شده است که 183 هزار هکتار از منابع طبیعی استان تحت حفاظت آنها قرار گرفت.

 

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: طی این مدت حضور و همکاری مردم در مهار وخاموش کردن آتش سوزی جنگل های استان چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.  

 

بهشتی فرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم هوشنگ نادری از نیروهای یگانه حفاظت منابع طبیعی استان که در مهار آتش سوزی جنگلها و حفاظت از منابع طبیعی نقش موثری داشت، عنوان کرد: دستگاه ها و ادارات و نهادهای استان در مواقع آتش سوزی جنگل ها با ما همکاری نکرده اند.

 

وی اضافه کرد: بیشتر دستگاه ها و ادارات استان در مواقع مانور ها خوب و با تمام توان حاضر می شوند اما در هنگام آتش سوزی جنگل ها بجز سپاه، بسیج، آتش نشانی وهلال احمر برای مهار آتش سوزی با اداره منابع طبیعی همکاری نکرده اند.

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد
خبرنگار: 65001
انتهاي پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا