نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. اسفند 1394 - 12:42
رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه گفت: طی شش ماه گذشته 10 تن مواد غذایی فاسد و لوازم آرایشی غیرمجاز در سطح این شهرستان کشف و امحاء شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد طاعتی عصر امروز در مراسم امحای مواد غذایی و آرایشی غیر مجاز و فاسد از جمع‌آوری 10 تن مواد فاسد و غیرقابل مصرف طی شش ماهه دوم سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بازرسان مرکز بهداشت و درمان شهرستان با حضور در مراکز عرضه و فروش مواد غذایی، کالای غیر مجاز و فاسد را جمع‌آوری می‌کنند.

 

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه تصریح کرد: مواد آرایشی فاقد تاریخ انقضا یا موادی که مصرف آن‌ها به سلامت بدن آسیب وارد می‌کند از دیگر کالاهای جمع‌آوری شده است که در این مراسم معدوم می‌شوند.

 

طاعتی با بیان این‌که بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام می‌شود افزود: بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط مواردی که شرایط نگهداری نامناسب داشته یا مصرف آن‌ها مجاز نمی‌باشد را جمع‌آوری می‌کنند.

 

این مسئول مواد غذایی سالم را از عوامل مهم تأمین،حفظ و ارتقای سلامت دانست و تصریح کرد:در طرح گشت نوروزی 8 اکیپ از بازرسان مرکز بهداشت کار نظارت و بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی را بر عهده دارند.

 

طاعتی افزود: این اکیپ‌ها از اول اسفند کار خود را آغاز کرده و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت دو شیفت در شهرستان فعال هستند.

 

وی فراهم نمودن بهداشت عمومی و تأمین سلامت مردم به خصوص مسافران نوروزی را از اهداف گشت نوروزی بهداشت دانست و گفت: باید شرایط بهداشتی را طوری فراهم کرد که مهمانان نوروزی با اطمینان خاطر از مراکز عرضه مواد غذایی کالای مورد نیاز خود را تأمین کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی