نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1395 - 12:17
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خانواده های تحت حمایت این نهاد، ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرید محبی در نشست تجلیل از بانوان شاغل در کمیته امداد استان افزود: این زنان در خانواده های بی سرپرست مرد، سرپرست معلول، بیماری سرپرست، خانواده های طلاق، و سرپرست زندانی، سرپرست خانوار را برعهده دارند.

وی بیان کرد: در این خانوارها همه مسائل و مشکلات خانوار از جمله اقتصاد خانواده، مسائل پرورشی و تربیتی فرزندان و همه بار مسئولیت بر دوش زنان سرپرست خانواده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دین مبین اسلام زن را به عنوان یک تحولگر اجتماع معرفی و جایگاه ویژه ای برای زن ترسیم کرده است، خاطرنشان کرد: امروزه در نظام اسلامی ما، زنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فنی و فیزیکی حضور دارند.

محبی به فعالیت چشمگیر زنان در کمیته امداد استان اشاره و تصریح کرد: در این نهاد حمایتی ۴۶ نفر از بانوان در سطح استان فعالیت می کنند و کار خدمت رسانی به جامعه هدف را برعهده دارند.

وی اضافه کرد: در کمیته امداد ضرورت حضور نیروهای کارآمد زن به واسطه زنان سرپرست خانوار و مشکلات متعدد این خانواده ها بیشتر از سایر دستگاههاست و در این زمینه حضور و فعالیت نیروهای پرتوان و کارآمد بسیار ضروری است.

خبرگزاری ایسنا منطقه کهگيلويه و بويراحمد
انتهاي پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی