نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1395 - 12:50
آثاری جدید از عکاس خوش ذوقی هم استانی
تصاویر هوایی زیبا از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد+ تصاویر
عیسی عباسی یکی از عکاسان خوش ذوق هم استانی است که تصاویری به صورتی هلی شات را از آسمان استان چهار فصل کهگیلوبه وبویراحمد به تصویر کشیده که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

به گزارش پایگاه  خبری تحلیلی چهارفصل، کهگیلویه وبویراحمد استانی در جنوب غرب ایران، در دامان رشته کوه زاگرس که جای جای نقاط آن از قله های سر به فلک کشیده و دشت ها و تپه ماهورهای هموار و زیبا گرفته تا دریاچه ها و آبشارهای خروشان و هزاران جاذبه دیگر برای گردشگران و مسافران داخلی را در خود جای داده است.

 

این استان دارای ۸ شهرستان است که هر کدام جاذبه های خاص و منحصر به فرد خود را دارد و در برخی مناطق شاهد پیوند تماشایی تاریخ، طبیعت و مذهب هستیم.

 

عشایر نشینی همچون گذشته همچنان در این دیار رواج دارد و عشایر غیور این منطقه به عنوان بخشی از فرایند تولید محصولات کشاورزی و دامی محسوب می شوند و مناظر حضور، ییلاق و قشلاق آنها چنان صفایی دارد که لذت توصیفش تنها در دیدن آن متصور خواهد بود.

 

در وصف زیبایی طبیعی این استان همین بس که با نام استان چهارفصل ایران، مرکز آن با نام پایتخت طبیعت ایران عجین شده و دیدنی های طبیعی و خدادادی آن گواهی محکم بر این مدعاست.

 

فارغ از زیبایی های طبیعی، تاریخی و مذهبی این منطقه، باید چشم نوازی این دیار را در سادگی چهره های مردمش دید، مردمی که با زنده نگه داشتن رسومات پدرانشان در میهمان نوازی، صداقت و یکدلی حرف های بیشمار برای گفتن دارند، مردمی که انسانیت را در سینه هایشان حفظ کرده اند و آن را به عنوان داشته با ارزش خود می دانند.

 

کمتر ایرانی است که از این مجموعه دیدنی خالق کائنات بازدید نکرده باشد و مناطق و بکر و دیدنی آن را ندیده باشد.

 

عیسی عباسی یکی از عکاسان خوش ذوق هم استانی است که تصاویری به صورتی هلی شات را از آسمان استان چهار فصل کهگیلوبه وبویراحمد به تصویر کشیده که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

 
 
 
 
منبع:بویرخبر
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی