نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. خرداد 1395 - 13:49
رئیس کنگره سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال آماده‌سازی برگزاری اجلاسیه بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد بوده و همچنان منتظر کمک دو میلیارد تومانی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد نصیرزاده در نشست برخی کمیته‌های برگزاری کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره که در هر استان یک بار برگزار می‌شود اقداماتی تاکنون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کنگره شهدای گیلان چندی پیش با شکوه هر چه تمام در آن استان برگزار شد، اظهار کرد: به گیلان سفر کردیم و در جریان نحوه و چگونگی برگزاری کنگره شهدای آن استان قرار گرفتیم.

این مسؤول اضافه کرد: در استان باید این عزم در بین همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم برنامه‌ای در خور شأن یک هزار و 800 شهید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار کنیم.

نصیرزاده در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نباید برای برگزاری کنگره بزرگ سرداران شهید استان تنها به اعتبارات تهران دلخوش کنیم بیان کرد: باید دستگاه‌های مختلف پای کار باشند و هر یک چه از نظر نقدی و چه از نظر کمک‌های جنسی در برگزاری کنگره شهدای استان همت به خرج دهند.

رئیس کنگره سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی از دستگاه‌ها تاکنون یک بار هم به خود زحمت حضور در این کمیته‌ها را نداده‌اند و اصولا متوجه نیستند که زمان بسیار اندکی برای برگزاری کنگره شهدای استان را داریم.

وی با بیان اینکه تعداد یکهزار و 200 میهمان کشوری در طول چند روز در استان داریم، افزود: از هم اکنون باید بدانیم که هر دستگاهی چه برنامه‌ای دارد و چه گوشه‌ای از کار را خواهد گرفت.

نصیرزاده بیان کرد: در همین زمینه در سفری که آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان داشت دو میلیارد تومان به وی برای برگزاری کنگره شهدای استان اعتبار پیشنهاد دادیم که تاکنون جوابی از سوی وی نشنیده‌ایم.

/فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی