نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. آبان 1395 - 11:20
مردم غیور و ولایتمداراستان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در تمامی مراسم ها و صحنه ها حضوری چشمگیر از خود به نمایش گذاشته اند، این بار نیز خود را برای خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی 13 آبان آماده می کنند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، استان کهگیلویه و بویراحمد امسال با برگزاری کنگره ملی 1880 شهید استان برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان خود ثبت کرد و تمام نقاط شهر را با تمثال شهدا آذین بست.

همزمانی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد با ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) شور مضاعفی از عشق، ایثار و شهادت در این استان به راه انداخت و به دنبال آن در اربعین حسینی نیز این شور و عشق حسینی تجلی خواهد یافت.

کهگیلویه و بویراحمدی ها هیچگاه در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی از پای ننشته اند و همواره زن و مرد، پیر و جوان ، خرد و درشت در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی حضوری باشکوه از خود به نمایش می گذارند.

در سال های گذشته و همزمان با 13 آبان و روز تسخیر لانه جاسوسی مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد با حضور دشمن شکن در راهپیمایی این روز با شعارهای مرگ بر امریکا ، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس ،مرگ بر ضد ولایت فقیه، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

امسال نیز قشرهای مختلف مردم و مسئولان اجرایی این استان برای حضور حماسی در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با نصب بنر، راه اندازی کمپین "زنده باد مرگ بر امریکا" و صدور بیانیه، خود را برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان و اعلام همدردی با مردم مظلوم یمن، سوریه و عراق که این روزها زیر آتش و خشم رژیم منحوس سعودی و تکفیری ها به شهادت می رسند اعلام کنند.

در زیر تصاویر تبلیغ های محیطی و مردمی قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و اعلام حضور در راهپیمایی 13 آبان را مشاهده می کنید.

---
---
---
---
---
---
---
---
 
دانش آموزان یاسوجی
 
دانش آموزان یاسوجی
دانش آموزان یاسوجی
دانش آموزان یاسوجی
دانش آموزان یاسوجی
 
دانش آموزان یاسوجی
دانش آموزان یاسوجی
 
 
 
 
 
دانش آموزان یاسوجی
 
انتهای پیام/گ
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی