نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. آبان 1395 - 11:28
مسؤول کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کنگره ملی سرداران و ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد برای نشر مصاحبه خانواده شهدا توسط رسانه‌های استان خبر داد.

به گزارش چهارفصل ، محمد نصیرزاده صبح امروز در اختتامیه نخستین جشنواره استانی ابوذر با اشاره به اهداف این جشنواره اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دارند.

مسؤول کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن از هر راهی برای ضربه زدن به نظام وارد می‌شود، گفت: دشمن با شروع جنگ نرم از راه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب و نظام دارد.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ نرم را از خانه‌ها و مدارس شروع کرده است، بیان داشت: رسانه‌ها برای مقابله با این جنگ رسالت بزرگی بر عهده دارند و باید خوراکی مطابق با نیاز روز و مشروع ایجاد کنیم تا هنر جاذبه و نفوذ در دل‌ها را بالا ببریم.

نصیرزاده تصریح کرد: مقابله با جنگ نرم از رسالت رسانه‌ها است که امیدواریم خبرنگاران حضور چشمگیری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 اذعان کرد: برانگیختگی و حضوری که در کنگره ملی شهدا بود نشان از فعالیت و عملکرد خوب رسانه‌ها بود.

نصیرزاده با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای استان صورت گرفت، گفت: کار کنگره با برگزاری آن به اتمام نرسیده بلکه باید ادامه مصاحبه با خانواده شهدا را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از مصاحبه با خانواده شهدا آماده است و کنگره شهدا آمادگی دارد تا با همکاری رسانه‌ها این مصاحبه‌ها را نشر دهد.

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی