نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آبان 1395 - 21:26
ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج اردیبهشت 94 با حضور محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و از آن زمان تاکنون نه تنها هیچگونه مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است بلکه صندلی ها و سازه های آن نیز رو به فرسودگی رفته است.

 

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل به نقل از صبح زاگرس ، کلنگ احداث ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج از سال 86 و در دولت محمود احمدی نژاد به زمین زده شد و در ردیف طرح های مهر ماندگار قرار گرفت و قرار بود تا سال 92 به بهره برداری برسد اما به دلیل تامین نشدن منابع اعتباری متوقف شد.

با شروع به کار دولت یازدهم این ورزشگاه پس از 9 سال بلاتکلیفی سرانجام تکمیل و اردیبهشت 94 با حضور محمود گودرزی وزیر پیشین ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و از آن زمان تاکنون نه تنها هیچگونه مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده است بلکه صندلی ها و سازه ها و تجهیزات آن نیز رو به فرسودگی رفته است.

 

 

 

ساخت و تکمیل این ورزشگاه در طول 10 سال گذشته با حاشیه های فراوانی همراه بوده است و مدتی نیز بر سر تغییر نام این ورزشگاه و همچنین مزاحمت دکل های روشنایی آن برای پروازهای فرودگاه یاسوج مشکلاتی را به وجود آورد.

در شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه وبویراحمد مصوب شد که ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به نام شهید علی فتاحی نامگذاری شود، اما پس از آنکه حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت، مسئولان مقرر کردند که این ورزشگاه با نام ورزشگاه آزادی افتتاح شود که با مخالفت های گسترده ای رو به رو شد و سرانجام با نام ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج به بهره برداری رسید.

بیش از 240 میلیارد ریال اعتبار صرف ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج شد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح این ورزشگاه گفت: برای ساخت استادیوم 15 هزار نفری شهدای یاسوج و محوطه سازی آن افزون بر 240میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

جهانبخش ایزدپور زیربنای این استادیوم را حدود 23 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: این فضای ورزشی با امکانات مجهز جزو ورزشگاه های پیشرفته کشور است. 

 

 

ایزدپور اظهار کرد: ورزشگاه 15هزارنفری شهدای یاسوج از طرحهای نیمه تمامی بود که با تلاش دولت تدبیر و امید بهره برداری شد.

ورزشگاه یاسوج دارای استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست و قابلیت برگزاری مسابقات فوتبال و دوومیدانی در سطح ملی و بین المللی را دارد. 

ورزشگاهی که با این همه هزینه سرویس بهداشتی ندارد

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج حتی سرویس بهداشتی برای برگزاری مسابقات ندارد و نامه‌های متعددی به مسوولان استان، سازمان لیگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان زده‌ایم، افزود: به همه آن‌ها اعلام کرده‌ایم که این مسابقات باید در ورزشگاه 15 هزار نفری برگزار شود و ورزشگاه تختی شهر یاسوج تنها باید برای مسابقات استانی و شهرستانی باشد.

 

 

سید پرویز موسوی با بیان اینکه مسؤولان استانی اعم از استاندار و مدیرکل ورزش و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نباید به مردم دروغ بگویند، افزود: این آقایان هیچ گوش شنوایی ندارند و از بس گفته‌ایم دیگر خسته شده‌ایم.

وی با بیان اینکه ورزشگاه تختی در اختیار هیأت فوتبال استان نیست گفت: شهرداری یاسوج و اوقاف در حال تخریب آن هستند و تربیت بدنی دست روی دست گذاشته است.

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز گفت: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم 15 هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.

ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای یاسوج و دریغ از برگزاری یک مسابقه فوتبال 

سید محمدکاظم نظری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار تیم‌های زاگرس یاسوج و قشقایی شیراز که در مرکز استان برگزار می‌شود، گفت: متاسفانه با وجود اینکه ورزشگاه تختی برای برگزاری مسابقات مناسب نیست ولی اداره ورزش مجوز برگزاری را در این ورزشگاه داده است.

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد اذعان کرد: در خصوص بازی‌ها برگزار شده در مرکز کهگیلویه و بویراحمد وضعیت بررسی شد که تاکید شد که بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار نشود چرا که شرایط لازم را برای بازی ندارد و بخشی از آن که متعلق به اوقاف بوده در حال تخریب و ساخت و ساز است.

 هزینه هنگفت ساخت و فرسودگی تجهیزات 

فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه برای احداث استادیوم 15 هزار نفری یاسوج هزینه‌های زیادی شد، گفت: با وجود هزینه‌های هنگفت در استادیوم ولی تاکنون بازی در آن برگزار نشده و تجهیزات آن در حال فرسودگی است.

 

 

 ورزشگاه در حال مستهلک شدن است /مسؤولان استانی ورزش تخلف مرتکب شدند

نظری با تاکید بر اینکه استادیوم 15 هزار نفری یاسوج با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد، بیان داشت: با افتتاح استادیوم تاکنون هیچ بازی در آن برگزار نشده و مسؤولان استانی ورزش تخلف مرتکب شدند که چرا اجازه برگزاری بازی داده نمی‌شود و ورزشگاه در حال مستهلک شدن است.

 

این مسؤول تاکید کرد: باید با کسانی که در برگزاری بازی‌ها در استادیوم 15 هزار نفری یاسوج کارشکنی می‌کنند برخورد شود و اجازه هرگونه بازی در استادیوم تختی داده نشود چرا که وضعیت کنونی آن اصلا مساعد برای دیدارها نیست.

فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمانی که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد به دلیل استقرار در مرکز شهر با مشکلات ترافیکی زیادی حین بازی‌ها مواجه بودیم لذا انتظار می‌رود دیگر دیداری در این ورزشگاه صورت نگیرد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی