نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1395 - 20:07
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
آسایش و امنیت کشور مدیون از خود گذشتگی بسیج است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بسیج به‌ عنوان ارکان دفاع و پیشرفت کشور با ظرفیت مردمی، تفکری ولایی، نیرویی نظامی و ساختار سازندگی است که در هیچ آرایش نظامی جهان پیدا نمی شود.
به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید موسی خادمی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه، امام خمینی(ره) بسیج را تشکیل دادند و شجره طیبه نامیدند، افزود: از ویژگی انعطاف پذیری بسیج درهیچ یک از نظام ها و آرایش نظامی در جهان نیست و در هیچ یک از نظام های سیاسی و نظامی دنیا چنین ساختار و ظرفیت مردمی با ایمان، استوار و ولایی وجود ندارد.
 

استاندار با بیان اینکه، بسیج از ابتکارات امام راحل عظیم الشان بود و در جبهه نظامی کشور را نجات داد، تصریح کرد: بسیج سازمانی قابل انعطاف، کم هزینه و برپایه باورها و اعتقادهای عمیق مردم است که متناسب با هر موقعیت و تهدیدی واکنش نشان می دهد.

استاندار با تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش، آسایش و امنیتی امروز را مدیون از خود گذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار و جهاد بودند.

خادمی بیان کرد: بسیج در زمان تهدید دشمن و در پیکارهای نظامی با لباس رزم در صحنه حاضر است و در عین حال در موقعیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با آرایشی دیگر نمایان می شود.

خادمی ابراز داشت: سازمان بسیج که اکنون به عنوان درختی تنومند تبدیل شده و آثار و برکت های آن در حال گسترش به سراسر جهان است، دارای ویژگی و پشتوانه عظیمی همچون ولایت فقیه و رهبری هوشمندانه است که سایر نظام ها از این موهبت بی بهره اند.

استاندار به ابتکار، خلاقیت و تیزبینی امام خمینی(ره) درتشکیل نهادها و سازمان های مختلف همچون سپاه پاسداران، جهاد سازندگی و کمیته امام (ره)، اشاره کرد و افزود: ایجاد سازمان بسیج و فرمان ارتش 20میلیونی یکی از مهمترین، با ارج ترین و مترقی ترین نهاد اجتماعی و در عین حال تجلی اندیشه عمیق امام(ره) در تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی بوده است.

خادمی یادآور شد: بدون شک اگر امروز هیچ تصمیمی در سطح منطقه و جهان بدون ایران، اجرایی و عملیاتی نمی شود به برکت حضور فعال بسیج و الگوی درخشان این نهاد است.

خادمی با بیان اینکه، بسیج پاسبان اصلی انقلاب و این کشور است، ابراز داشت: شجره طیبه بسیج، متعلق به هیچ گروه، حزب و جناح خاصی نیست و تنها متعلق به رهبری و این انقلاب وملت آزاده ایران اسلامی است.

استاندار، نقش بسیج درعرصه های مختلف اقتصادی و مقابله با نفوذ و تهاجم فرهنگی را یادآور شد و افزود: بسیاری از طرح های عمرانی و برنامه های اقتصادی توسط بسیج سازندگی انجام شده است.

استاندار ابراز داشت: نقش تعیین کننده بسیجیان در سیر تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و در دفاع از آرمان های این انقلاب و نظام در طول سالهای گذشته تجلی عینی یافته است.

خادمی با تبریک هفته بسیج، افزود: وقتی که با روحیه ایثارگری و بسیجی خدمات دهی به مردم در جهت قرب به خداوند باشد، قطعا کارها به سرعت وشتاب بیشتری انجام می گیرد.

خادمی افزود: بسیج امروز غیر از وظابف ذاتی که در بحث امنیت و تولید امنیت دارد در حوزه های مختلف اقتصادی و عمرانی نقش خود را به خوبی ایفا می کند. 

استاندار با تشکر از بسیجیان استان گفت: بسیج مقاومت و سپاه فتح استان در حوزه اقتصاد مقاومتی و تحقق آن نسبت به سایر نهادها و دستگاه ها پیشرو است.

استاندار یادآور شد: هفته بسیج فرصت خوبی را فراهم کرده است تا روحیه بسیجی و ارزش های معنوی این تفکر بنیادی در جامعه پاس داشته شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی