نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. دى 1395 - 9:47
ئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی در این استان در 9 ماهه سالجاری بیش از 480 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

سرهنگ پاسدار رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری چهارفصل گفت: سپاه فتح برای پیشرفت و آبادانی کهگیلویه و بویراحمد و استفاده از ظرفیت های بومی و منطقه ای با رویکردی جدید در عرصه اقتصاد مقاومتی وارد شد و طرح هایی را با کمک بانک های عامل و پرداخت وام های قرض الحسنه به اجرا درآورده است.

 

وی با بیان اینکه  ورود به عرصه های مختلف شامل پروژه های عمرانی و زیر بنایی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و هر فعالیتی که در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود گفت: برای تلاشگران سپاه فتح لذتی شیرین برای ادامه کار به همراه داشت و مدعای این سخنان طرح هایی است که با بهره برداری از آنها جوانان تحصیل کرده جویای کار را دلگرم و شاغل کرد.

 

رنجبر گفت: بسیج سازندگی سپاه فتح در 9 ماهه سالجاری پروژه هایی همچون پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ، قارچ ، پرورش زنبورعسل، کاشت زعفران، که در خانه و توسط اعضای خانوداه قابل اجرا بوده اند را با اعطای تسهیلات و ارائه آموزش اجرایی کرد و حتی برخی از پروژه ها برای اولین بار در استان ایجاد شدند که به رشد اقتصاد استان و کشور کمک کرد.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی در این استان در 9 ماهه سالجاری بیش از 480 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است.

رنجبر در ادمه ابراز گفت: در زمینه ایجاد و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی 71 میلیارد و 290 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیات اعطا شده است.

 

وی در ادامه افزود:در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیزبا ارائه  آموزشهای فنی و حرفه ای، اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و طرح های صنایع تبدیلی برای 482 نفر انجام شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا