نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. بهمن 1395 - 21:10
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب این استان در 24 بهمن ماه جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، رضا خردمند معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نمایشگاه از  24 تا 30 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در مصلی بزرگ شهر یاسوج برگزار می‌شود اظهار داشت: این نمایشگاه در 170 غرفه و با حضور 350 ناشر کشوری و 8 ناشر استانی در قالب 120 هزار عنوان کتاب برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 200 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود، افزود: ساعت کاری  نمایشگاه صبح‌ها از ساعت  9 تا 13 و عصرها از ساعت  16 تا 20 است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه 150هزار نفر از نمایشگاه کتاب سال گذشته در استان بازدید کردند گفت: در سال گذشته 660 میلیون تومان بن فروخته شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال حداقل 160میلیون تومان برای برگزاری نمایشگاه کتاب این استان لازم است.

خردمند اضافه کرد: نمایشگاه کتاب بزرگترین کار فرهنگی است که از اصحاب رسانه، صدا و سیما و مطبوعات استان انتظار داریم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، این رخداد فرهنگی را پوشش مناسب دهند و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی