نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. ارديبهشت 1396 - 18:50
کاشت درخت توسط آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت تشکل نهضت سبز زاگرس در سایت تنگ کناره انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، امروز با حضور جمعی از دانشجویان دانشکده فنی، دانشگاه پیام نور یاسوج و با مشارکت تشکل نهضت سبز زاگرس آئین درختکاری در ایستگاه تامین آب تنگ کناره یاسوج انجام گرفت.

سیدعلی  لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اظهار کرد: حفاظت از عرصه‌های طبیعی وظیفه ملی و شرعی است که همه ما باید به آن پایبند باشیم.

سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره اهمیت حفاظت از عرصه‌های جنگلی در تلطیف هوا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین راهکارهای حفظ و تقویت منابع آب زیرزمینی کاشت درخت است که شرکت آب و فاضلاب استان  در این زمینه گام‌های موثری برداشته است.

وی تصریح کرد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان تاکنون بیش از 5 هزار اصله درخت در ایستگاه های تامین آب  و اطراف مخازن ذخیر آب شهرهای استان غرص کرده است.

لدنی نژاد گفت: در سایت تنگ کناره 8 حلقه چاه تامین آب شهر یاسوج به عمق های 200 تا300 متر وجود دارد.

وی ادامه داد: خط لوله 20 اینچی تامین آب شرب شهر یاسوج به طول 13 کیلومتر کار انتقال آب از این سایت را تا این شهر انجام می دهد.

این مسؤول با بیان اینکه کاشت درخت در مناطق تحت اختیار شرکت آب و فاضلاب استان با رعایت مسائل فنی و بهداشتی انجام می گیرد، اظهار کرد: امروزنیز  با حضور جمعی از دانشجویان مرکز استان و با مشارکت تشکل زیست‌محیطی نهضت سبز زاگرس حدود 150 اصله درخت تزئینی در ایستگاه تنگ کناره یاسوج غرص شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان در زمینه  حفظ محیط زیست همواره در کنار تشکل‌های زیست‌محیطی بوده است، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان از تشکل‌های زیست محیطی در راستای حفظ محیط زیست و احیاء گونه‌های جنگلی حمایت خواهد کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی