نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. شهريور 1396 - 1:26
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
ایجاد 100هزار شغل با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یاسوج گفت:این وزارتخانه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی 100هزار شغل در کشور ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعتی پیش در برنامه زنده تلویزیونی "استان در مسیرتوسعه" شبکه دنا حاضر شد.
آذری جهرمی با اشاره به اینکه این وزارتخانه 100 هزار شغل با کمک و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ایجاد خواهد کرد ادامه داد: رویکرد اصلی وزارت ارتباطات کاهش فاصله طبقاتی و دیجیتالی است. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در صورتی که به نتیجه برسیم با کم فروشی شرکتهای ارایه کننده خدمات اینترنتی برخورد قاطع میکنیم گفت:البته شکایات بسیاری از مردم در این خصوص به دست ما رسیده که خواهان سامان دادن به وضع موجود  و کم فروشی برخی خدمات این حوزه هستند.
  وی افزود:23 هزارروستای بالای 20 خانوار در کشور در دولت یازدهم به اینترنت پر سرعت متصل شده که تا پایان برنامه ششم توشعه روستاهای باقی مانده به این حوزه زیر ساختی متصل می شوند.
آذری جهرمی اضافه کرد:از مجموع 17 شهر استان کهگیلویه و بویراحمد 14 شهر آن زیر پوشش کامل نسلهای سوم و چهارم اینترنت قرار گرفته اند و 3 شهر سرفاریابف چیتاب و لوداب نیز در برنامه سال جاری هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعت 22 با استقبال استاندار،معاونان و جمعی از مسئولان فناوری اطلاعات استان وارد شهر یاسوج شد.
جلسه با مدیران فن آوری اطلاعات استان، حضور در مراسم بهره بردرای از دو گلخانه در یاسوج، حضور در مراسم بهره برداری از طرح های حوزه "آی . تی" و شرکت در جلسه شورای اداری استان از مهمترین برنامه های آقای آذری جهرمی در سفر به کهگیلویه وبویراحمد است.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی