نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. شهريور 1396 - 15:05
اخذ نوبت اینترنتی و تلفنی خود به یکی از علت‌های نابسامانی در عرضه نوبت ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک‌های شهر یاسوج تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی چهارفصل؛ در باجه‌های عرضه نوبت پزشکان در این کلینیک‌ها نوشته‌هایی از قبیل عرضه "نوبت فلان دکتر فقط از طریق اینترنت، نوبت حضوری نداریم، لطفا اینترنتی اقدام نمایید" و موارد بسیاری از این دست دیده می‌شود. اما اشکالات موجود در سایت اینترنتی، عدم عرضه نوبت بسیاری از پزشکان از طریق اینترنت، اخطارهای مکرر در عرضه تلفنی نوبت پزشک و بسیاری موارد دیگر موانعی بر سر راه تسهیل فرآیند اخذ نوبت پزشکان هستند.

اخذ نوبت اینترنتی و تلفنی خود به یکی از علت‌های نابسامانی در عرضه نوبت ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک‌های شهر یاسوج تبدیل شده است. اینترنت و تلفنی که بیشتر از آنکه رضایت مردم را جلب کند موجب نارضایتی آنها شده است. شهروندان یاسوجی از وضعیت ارائه اینترنتی و تلفنی نوبت پزشکان در این کلینیک می‌نالد.

در بازدید از سایت نوبت دهی اینترنتی کلینیک شهید مفتح و بررسی وضعیت نوبت دهی در بازه زمانی 11 شهریور تا 30 شهریور این سایت مشخص شد که حد زیادی جستجوی سایت غیرفعال است و اکثریت نوبت های این کلینیک به صورت اینترنتی با پاسخ" دربازه زمانی انتخاب شده پزشک مورد نظر حاضر نمی باشد و یا نوبت ایشان به اتمام رسیده است" روبرو می شوید.

 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا