نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1396 - 13:29
اروپائی ها در 8 سال دفاع مقدس جزو کشورهایی بودند که به رژیم بعث کمک کردند و در جنایات علیه کشور ما شریک بودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر، نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

افروغی در خطبه های امروز ابتدا به درسها و عبرتهای عاشورا پرداخت و گفت: در عاشورا شخصیت های منفی و مثبتی وجود دارند که تفکر و تامل در مورد رفتار این شخصیت ها، نقش مهمی در زندگی دارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان، مهم ترین سخنان ایشان را تقویت بنیه دفاعی، حمایت از مظلومان و دفاع از نهاد انقلابی سپاه دانست.

خطیب نماز جمعه بهمئی با بیان اینکه اسرائیل بخشی از صهیونیسم جهانی است، خاطرنشان کرد: اسرائیل به عنوان یکی از تاول های بزرگ بدن صهیونیسم بین المللی است که در نگاه بزرگ خودشان می خواهند به جنگ با امام زمان (عج) بیایند و اقدامات دوربرد آنها، مبارزه با اصل اسلام است اما قرآن مژده داد که عاقبت پیروزی با متقین است.

افروغی تصریح کرد:با پیش بینی های مقام معظم رهبری تا 20 سال آینده نامی از اسرائیل بر صفحه روزگار نمی ماند.

وی گفت:همانطور که رئیس جمهور ما رئیس جمهور آمریکا را توصیه به مطالعات تاریخی و جغرافیایی کرد، آمریکا در هیچ دوره ای از تاریخ نبود که جنایتی علیه اسلام مرتکب نشده باشد.

افروغی افزود:ایران در زمان طاغوت نتیجه تکیه به غرب را دید و حالا هم ما نتیجه مقابله با غرب و پیشرفتهای همه جانبه کشور را می بینیم.

امام جمعه شهر لیکک سیاست های آمریکا را یکسان دانست و پشت صحنه همه آنها را مبارزه با تشیع و مسلمانان عنوان کرد و گفت :هر رئیس جمهوری برای آمریکا سرکار بیاید همین سیاست را دنبال می کند.

وی گفت:علت مخالفت رئیس جمهور آمریکا با بر جام این است که آمریکا خود را کدخدای جهان می داند و می خواست با انعقاد برجام به صورت مدون چیزی از کشور و نظام ما باقی نماند ؛آنها به این دلیل که به اهداف متعالی علیه ما نرسیدند و سبز پوشان سپاه پاسداران بینی استکبار را در منطقه به خاک مالیدند، به برجام معترضند .

افروغی تصریح کرد:به حول و قوه الهی همصدایی و یکپارچگی بین دولتمردان و سایر مردم و مسئولان نظام ما در کشور ایجاد شد و همه با هم آمریکا و ترامپ را محکوم کردند .

وی با توصیه به دولتمردان بعد از ایستادگی و مقاومت خوب و بیان سخنان انقلابی در سازمان ملل در مقابله با رئیس جمهور آمریکا، گفت: باید دولتمردان قدرت ملت و نظام  ما را به عنوان یک ابرقدرت جهانی بیشتر درک کنند و کشوری ببینند که در برابر ابرقدرتهای غرب می ایستد .

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:نکند دولتمردان ما در این فشار به اروپایی ها پناه ببرند، آنها هم شناسنامه خوبی در روابط با ما به خصوص در جنایات علیه ما در دفاع مقدس ندارند.

 

وی با انقاد از مشکلات مسکن مهر گفت: با اینکه وزیر مسکن هم در دولت ششم و هم در پنج سال دولت اعتدال در مورد طرح مسکن اجتماعی فریاد می زد اما تاکنون کاری از او ندیدیم و ای کاش به همین مسکن مهر سر و سامانی می داد.

افروغی تقدیر از اقدمات خوب شورای شهر لیکک در انتخاب شهردار این شهر گفت:الان شهر می تواند بهتر از این باشد .

وی افزود: طبق آماری که خود مجموعه دادند، بیش از 30نفر غیرقانونی وارد شهرداری لیکک شدند و معوقات حقوقی هم دارند .

خطیب نماز جمعه بهمئی گفت: بنا به دلایل زیادی مهم ترین مشخصه شورا و شهردار باید دست پاکی است و نباید پیمان ها به افراد خاص واگذار شود.

افروغی افزود: در جلسه ای که با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی داشتم، هاشمی پور هم گفت که مشکلات زمین های شهر لیکک تنها در شهرستان حل میشود.

امام جمعه شهر لیکک در پایان گفت: سرپرست فرمانداری تاکنون فرصت کافی برای شناخت مسئولان و ظرفیت ها داشت و اکنون وقت آن رسیده است که با برنامه ریزی و تدابیر لازم مشکل اشتغال شهرستان را حل کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی