نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1396 - 10:59
http://safiredena.ir/
یا حضور مسوولین شهرستان دنا برگزار شد:
مراسم تکریم و معارفه در آموزش و پرورش شهرستان دنا+تصاویر
فرماندار شهرستان دنا اظهار داشت: اگر روزی از من سوال شود کدام مدیر اداره، انضباط اداری با محوریت ابتکار و خلاقیت را رعایت کرده است خواهم گفت اداره آموزش و پرورش با مدیرت سپهدار مجلسی این موضوع را به انجام رسانده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از سفیر دنا؛ حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت در مراسم تکریم و عارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شاعبه مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان دنا، تعلیم و تربیت را در اولویت امور کشور خواند.

خطیب جمعه شهر سی سخت افزود: جامعه ای روی پیشرفت را خواهد دید که اهمیت والای تعلیم و تربیت را درک کرده و در دستیابی حداکثری به آن نهایت تلاش خود را انجام داده است.

فرماندار شهرستان دنا در این مراسم با بیان اینکه افزایش سرمایه های اجتماعی از سیاست های این نهاد آموزشی است افزود: اگر جامعه را تقسیم بندی کنیم ماموریت های آقای مجلسی در این زمینه به نحو احسنت انجام شده است.

بهشتی رو بیان کرد: گردش نخبگان حلقه گم شده ای است که در این دولت به آن بسیار پرداخته شده است، و آقای مجلسی با این حرکت خود مصداق این مدعاست. وی اظهار داشت: اگر روزی از من سوال شود کدام مدیر اداره، انضباط اداری با محوریت ابتکار و خلاقیت را رعایت کرده است خواهم گفت اداره آموزش و پرورش با مدیرت سپهدار مجلسی آن را انجام داده است..

فرماندار دنا عنوان کرد: اهمیت گزاشتن به خرد جمعی رسالتی است که امروز ما به دنبال آن هستیم و اداره آموزش و پرورش دنا توانسته است به این رسالت دست یابد.

عباس بهشتی‌رو در پایان سخنان خود با آرزوی توفیق و سربلندی آقای مجلسی مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان دنا این منصب را به سرپرست جدید این اداره آقای ”محمود حدادی“تبریک گفت.

سپهدار مجلسی نژاد مدیر مستعفی آموزش و پرورش شهرستان دنا در مراسم تودیع خود و معارفه سرپرست جدید این اداره گفت: در دوره مدیریت تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت این اداره به دور از حاشیه انجام دادم.

مجلسی نژاد با بیان اینکه اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده ام افزود : در اداره آموزش و پرورش حاکمیت اخلاق و شایسته مداری و میدان دادن به جوانان در اولویت امور است، که سعی کرده ام در دوران مدیریت خود این امر را نهادینه کنم.

وی بیان کرد بحرانی ترین موضوع که ممکن است گریبان گیر هر اداره ای به خصوص اموزش و پروش باشد و یک تحدید محسوب می شود سیاست زدگی و عدم استقلال در مدیریت است.

مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان دنا بیان کرد: تکریم ارباب و رجوع و احترام گذاشت به کارمندان و آزادی عمل آنان در دیدگاه سیاسی از آرمان های آموزش و پرورش می باشد که من در زمان مدیریت خود به آن دست یافته ام.

مجلسی اظهار داشت: در امتحانات نهایی که معیار سنجش ادارات آموزش و پرورش هر شهرستانی می باشد، در خرداد 94 رتبه سوم در کل استان را کسب کردیم و به عنوان یک مدیر فرهنگی زمانی شاد و خوشحالم که دانش آموزان یک کلاس را شاداب و بدون دغدغه های آموزشی ببینم.

سپهدار مجلسی نژاد در پایان ضمن تشکر از مدعوین محترم و مسوولین شهرستانی و استانی که در این جلسه حضور دارند، آرزوی توفیق و خدمت صادقانه برای سرپرست جدید این اداره آقای محمود حدادی داشت پیشرفت روزافزون سرپرست این اداره را از خداوند منان مسئلت داشت. انتهای پیام/د

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی