نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آبان 1396 - 18:44
همایش سه ساله های حسینی امروز در حسینیه عاشقان ثارالله (ع)یاسوج و لنده به جهت شناساندن شخصیت و زندگی نامه حضرت رقیه(س) و فرزندان ائمه اطهار به کودکان استانمان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ همایش سه ساله های حسینی به منظورآشنایی کودکان و نو نهالان با تاریخ حماسه حسینی و زندگینامه حضرت رقیه(س)در کهگیلویه و  بویراحمد برگزار شد.

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج یاسوج و هیات رزمندگان اسلام شهر یاسوج این همایش سه ساله های حسینی امروز در حسینیه عاشقان ثارالله (ع)یاسوج به جهت شناساندن شخصیت و زندگی نامه حضرت رقیه(س) و فرزندان ائمه اطهار به کودکان استانمان که نوگل های زیبای حسینی هستند و از سوی خداوند متعال به والدین آنها سپرده شده و همچنین تبیین فرهنگ حجاب و عفاف با الگو برداری از زندگی حضرت رقیه(س) بویژه برای خردسالان برگزار گردید.

بر ما و همه والدین کشور و استانمان واجب است که فرزندانمان را با الگوبرداری از تربیت و زندگی فرزندان ائمه اطهار (ع) پرورش دهیم تا جامعه ای سالم و ایمانی  داشته باشیم.

این همایش درلنده نیز به مناسبت سالگرد شهادت حضرت رقیه (س) با حضور مادران همراه با کودکان خود برگزار شد تا کودکان با حادثه کربلا و مقام شامخ دختر سه ساله اباعبدالله الحسین(ع) و رنج و دردهای آن حضرت در حسینیه ثارالله لنده برگزار گردید.

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی