نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. آبان 1396 - 10:58
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گفت:بعضی علامه دهرند ولی خیلی بی بصیرتند. باید چشم دلمان روشن باشد تا حقیقت را دریابیم.قرآن می گوید کسانی که چشم دل ندارند در آن عالم کور هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ عصر امروز گردهمایی بزرگ زائرین اربعین حسینی با حضور مداح جوان و بنام کشوری حاج  مهدی رسولی از زنجان برگزار شد. در این گردهمایی ستار هدایت خواه دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمعه زائرین اربعین حسینی گفت:  این کاروان کربلا سالها و قرنها راه افتاده تا اینکه سرقافله اصلی امام زمان سر رسدو در این مسیر باید چهل منزل را طی نماییم تا برای آمادگی در حضور رکاب امام عصر افتخار پیدا نماییم

وی افزود: منزل اول معرفت به جایگاه و نقش امام،منزل دوم توبه و طهارت معرفت ذهنی و فکری تا پاک بشویم و مثل حر توبه کنیم تا شایستگی حضور در رکاب امام را پیدا کنیم، منزل سوم منزل ادب بود و حضور در این کاروان آداب ظاهری و هم باطنی می خواهد و هرچه ادب بیشتری در این سفر داشته باشیم تقرب بیشتر خواهد بود، منزل چهارم بصیرت که منزل مهمی برای همراهی با امام زمان است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان گفت:بعضی علامه دهرند ولی خیلی بی بصیرتند. باید چشم دلمان روشن باشد تا حقیقت را دریابیم.قرآن می گوید کسانی که چشم دل ندارند در آن عالم کور هستند.

وی بیان کرد:  فقدان از دست دادن چشم آسانتر از چشم دل است و باید از طریق چشم دل و بصیرت به حق دست پیدا کنیم و آثار و نشانه های بصیرت کسی هست که حق را از باطل تشخیص بدهدو

هدایت خواه گفت: در روزگاری قرار گرفته ایم که اگر اهل بصیرت نباشیم تشخیص حق از باطل برای ما مشکل خواهد بود و تشخیص دوست از دشمن نیازمند به بصیرت است. در آن زمان بعضی از دشمنان قربت الی الله آمدند و امام حسین را کشتند.

وی با اشاره به در آن زمان بعضی از دشمنان قربت الی الله آمدند و امام حسین را کشتند گفت: اینها اهل بصیرت نبودند و ما باید از اینکه دوست و دشمن را شناختیم باید وظیفه مان را بشناسیم و اگر تشخیص دادیم وظیفه مان چیست باز هم نیاز به بصیرت می خواهد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان یاد آور شد: به موقع باید توی عرصه حضور پیدا کنیم و این بصیرت می خواهد و وقتی اهل بصیرت باشیم هیچ چیزی نمی تواند مانع حضور در میدان بشود مثل حبیب بن مظاهر و دیگر یاران باوفای امام حسین که به موقع در میدان حضور پیدا کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی