نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1396 - 12:53
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

امام جمعه یاسوج : تدابیر هوشمندانه رهبرانقلاب آرزوی داعش برای ورود به ایران را ناکام گذاشت

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار کرد: امام علی می فرمایند ای مردم بپرهیزید از خدا ، خدایی که اگر سخن بگوید به هر زبانی می شنود و اگر به زبان هم نیاورید می دانید و سبقت بگیرید از مرگ که به هر کجا فرار کنید شما را می یابد.،اگر ما مرگ را فراموش کنیم او ما را فراموش نمی کند.

وی بیان کرد:در آخرت هر کس با رهبرش خوانده می شود و هر کس که با امام نور باشد خوشحال و عاقبت به خیر می شود.گاهی یک ملت به رهبری یک امام  به سربلندی و سرور می رسد و گاهی ملتی با رهبر تار به سرانجام خوبی نمی رسد و پیروانان خود را به گمراهی می رساند.
 
امام جمعه یاسوج افزود: به همین دلیل امام علی معتقد بود که در میان امت همواره باید یک رهبر باشد تا امت را رهبری کندو در این زمان امام زمان این ذخیره خداوند برای هدایت و نور  و عدالت را در سراسر گیتی گسترش خواهد داد.
 
حسینی ابراز داشت:ما معتقد هستیم که بالاخره امام زمان ظهور می کند و اگر بر این عقیده استوار بمانیم هرگز شکست نخواهیم خورد و مستکبران جهان همواره در سختی هستند در برابر ما برای هم عقیده و هدف.
 
وی بیان کرد: به امید خدا با پیروی از معصومیم و نایب برحق امام خامنه ای پله های شکست مستکبران را در می نوردند و این وعده خداست که مومنین را یاری و وارث زمین می گرداند
 
حسینی با گرامیداشت هفته بسیج به بیانات رهبر انقلاب درباره بسیج اشاره کرد و : بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارامد درونی کشوربرای همه میدان ها و اطلاعاتی که درباره همه کشورها از قدیم تا الان دارم هیچ یک نیروی منسجم و مردمی به این عظمت ندیده اند و بسیجی یعنی ان انسانهای به حقیقت رسیده اند که هدفش حفاظت از ایرا ن و قران و اسلام است.
 
وی ضمن تسلیت شهادت حضرت حسن عسکری (ع) گفت: تحقق این حقیقت را ،این نابود کننده طاغوت را به همه تبریک عرض می کنم و امید است که هرچه زودتر ظهور کند.
 
امام جمعه یاسوج گفت: در استان کرمانشاه زلزله ای واقع شد که خسارات فراوانی داشت که چندین شهر و روستا را ویران کرد که خیلی تلخ و سخت بود هم وطنانی که عزیزانی را از دست دادند لحظات تلخی را داشتند اما وحدت و هم دلی مردم ایران اسلامی را دیدیم .
 
وی افزود:کمکهای بی شائبه مردم دل های انها را شاد کرد بخصوص سفر عالیترین مقام کشور یعنی مقام معظم رهبری.
 
حسینی به پایان داعش در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: در زمان ریاست جمهوری اوباما نهال خبیثه ای در منطقه کاشته شد و داعش این گرگهای درنده انسانیت که همان فرزند نامشروع وهابیت است  جنایتها کرد که زبان از گفتن و قلم از نوشتنش قادر نیست.
 
وی گفت: عربستان با دلارهای نفتی اش بجای اینکه مصرف اسایش مسلمانان بشود این گروه تکفیری را تجهیز گردند و به جان مسلمانان انداختند.
 
امام جمعه یاسوج  ابراز داشت: شاید اصل هدف از این گروهک ها وارد شدن به کشور عزیزمان بود که با جان نثاری جبهه مقاومت و تدبیر هوشیارانه رهبر عزیزمان این هدف را به گور بردند.
 
امیدواریم  سپاه، ارتش و بسیج و نیروی انتظامی،ملت و رئیس جمهور ما این هوشیاری رو از دست ندهد چون دشمن توطئه گر است و دست از توطئه گری دست بردار نیست.
*************************************************

امام جمعه دهدشت : وجود بسیج و سپاه باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شد

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: شهادت امام حسن عسکری  (ع) و آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) را که در پیش است به همه مسلمانان تسلیت و تبریک عرض می کنم.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امام حسن عسکری همه مردم را به رعایت امانت داری و راستگویی و صداقت توصیه می کند افزود: این امام بزرگوار مردم را به داشتن سجده های طولانی که بهترین حالت عبودیت است دعوت می کند.

حسینی ادامه داد: مشارکت در نماز جماعت، صله رحم و شرکت در تشییع جنازه مومنان، عیادت از بیمار،رعایت حلال و حرام و ... از دیگر سفارشاتی است که امام حسن عسکری به همه مسلمانان کرده است.

وی ادامه داد: کسانی که حجاب را رعایت نمی کنند، اهل نماز و روزه نیستند و حلال و حرام خداوند را رعایت نمی کنند ، چنین کسانی مایه ننگ هستند.

خطیب نماز جمعه دهدشت افزود: پیامبر فرموده است؛ اگر یک روز فقط از دنیا باقی باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می کند که آن مرد از نسل من ظهور کند و زندگی را از تاریکی نجات دهد و عدالت را در دنیا حاکم کند.

حسینی تصریح کرد: کسی که منتظر ظهور باشد مانند کسی است که برای پیامبر شمشیر کشیده و در راه اسلام جنگیده و از اسلام دفاع کرده است.

وی گفت: برچیده شدن حکومت خود خوانده داعش این شجره خبیثه که مورد حمایت استکبار و صهیونیسم بود را به همه مسلمانان تبریک عرض می کنیم.

امام جمعه دهدشت تاکید کرد: کشتار بی رحمانه ، سر بریدن انسان های بی گناه.، پوست کندن زنده زنده انسان های بی گناه ، تنها بخشی از جنایت های شجره خبیثه داعش بود.

حسینی با اشاره به اینکه هر جنایتی را که داعش انجام می داد غرب نمایش می داد و می گفت این کارها را مسلمانان انجام می دهند گفت: غرب قصد داشت چهره مسلمانان را در دنیا جنایتکار و وحشی نمایش دهد.

وی تاکید کرد: برچیده شدن داعش محصول خون مدافعان حرم و شهیدانی است که برای نابودی داعش از خون خود گذشتند.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود؛ دشمنان به دشمنی خود ادامه می دهند، و فقط منتظر فرصت مناسب هستند تا ضربه خود را وارد کنند و نباید به دشمن این فرصت را داد.

حسینی با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: اگر بسیج و سپاه نبودند کشور هم نبود، وجود بسیج و سپاه باعث خنثی شدن توطئه های دشمن شد.

وی با بیان اینکه بسیج همه را پای کار آورد گفت: کشور های عراق و سوریه را همین تجربه بسیج در ایران حفظ کرد و داعش را در آن کشور ها نابود کرد.

*************************************************

امام جمعه بهمئی : شرط تحقق عدالت حاکمیت تفکر بسیجی بر جامعه است

نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز ابتدا با تبریک به مناسبت سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) و تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری، بر لزوم ترویج اندیشه های مهدوی و تلاش برای زمینه سازی ظهور تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به راهکارهای زمینه سازی ظهور گفت: انسان باید در حد از دست دادن جان به ولی خود اشتیاق داشته باشد ؛ باید همه سوخته دلی، شوق و طلب خود را از عمق وجود نسبت به امام زمان(عج) داشته باشیم.

افروغی افزود:در نامه های امام زمان(عج)  به شیخ مفید نمونه های زیادی از وظایف ما در زمان غیبت آمده است، برای نمونه جلوگیری از عهد شکنی در پیمان های فردی و اجتماعی در مضمون این نامه ها آمده است.

وی در ادامه گفت: فرهنگ وقف از بهترین مصداق های احسان و نیکوکاری در حوزه اجتماعی است که در شهرستان ما تعطیل است.

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز تصریح کرد:هم در رژیم صهیونیستی و هم در انگلیس دانشگاه شیعه شناسی وجود دارد اما در ایران نداریم.

وی افزود: در مقاله ای خواندم جوانانی هستند که روزانه 17ساعت مطالعه دارند و کلیه حوادث و احادیث مربوط به امام زمان(عج) را تجزیه و تحلیل می کنند و با این یافته ها به مبارزه با امام زمان می آیند.

افزوغی گفت: ما باید غیرت داشته باشیم و در این زمینه بیشتر کار کنیم ؛خیلی سخت است که دانشجوی ما در شناخت علائم ظهور در سطح ابتدایی هم مشکل دارد.

وی گفت:باید نام و یاد امام زمان(عج) در جامعه ترویج یابد.

افروغی مهمترین شرط زمینه سازی ظهور را عدالت دانست و افزود:شرط تحقق عدالت واگذاری پستها به افراد عادل،پاکدست و شایسته است.

وی خاطر نشان کرد:گرانفروشی،تفاوت قیمت،عدم رعایت قوانین و بیشتر مشکلات اجتماعی به بی عدالتی و  دست ناپاکی مسئولان بر می گردد.

امام جمعه شهر لیکک با تبریک هفته بسیج افزود:گماشتن افراد غیر پاکدست در مناصب و پست ها مبارزه با امام زمان است ؛مدیران کلی داریم که کارشان پیمانکاری است، این یعنی خیانت.

افروغی شرط مبارزه با بی عدالتی را وجود تفکر بسیجی ، ولایی و انقلابی دانست.

وی گفت: اگر ایران خودرو یک سیستم آدم کش شده است به این دلیل است که در مدیریت آن  تفکر بسیجی و ولایی وجود ندارد ؛سیستم ایمنی موشک چندین برابر سیستم خودرو پیچیده است اما تهرانی مقدم ها با تفکر ولایی و بسیجی در گمنامی به آن دست یافتند .

امام جمعه شهر لیکک با تبریک پیروزی جبهه های مقاومت و سردار سلیمانی بر داعش، گفت: برچیده شدن بساط داعش به برکت تفکر بسیجی بود، در هر سیستمی تفکر بسیجی حاکم شد آن سیستم موفق است.

افروغی در پایان گفت: هر کس در هر لباس و مقامی است باید برای مبارزه با بی عدالتی و اختلاس تلاش کند.

*************************************************

امام جمعه باشت : تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است

حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن تبریک یه مناسبت هفته بسیج گفت:رهبر و پیشوای بسیجیان فرمودند: پیروزی بر داعش نتیجه تفکر بسیجی بود.

وی افزود: بسیج نهاد مقدس و یادگار امام است.روحیه بسیجی در هرجایی حاکم باشد برای ما پیروزی به ارمغان می آورد.

امام جمعه باشت به پیروزی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: اگر به دستور مرجعیت در عراق و سوریه بسیج مردمی تشکیل نمی شد ، این دو کشور در دست داعش می ماند .

وی در ادامه اظهار کرد: بسیج مردمی از انقلاب نشآت گرفته است و تنها راه نجات بشریت تفکر بسیجی است.

حجت السلام عبودی عنوان کرد: ظرفیت بسیج بیشتر از این است و در سطح کشور می توان کارهای بزرگتری انجام داد و در مسائل اقتصادی نیز تفکر بسیجی میتواند کشور را از بحران خارج کند.

امام جمعه باشت در ادامه به پیام سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد:سردار سلیمانی پیش از موعد مقرر وعده خود را عملی کرد و کمتر از سه ماه داعش را نابود کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به پیام سردار سلیمانی ، از همه نهادها اعم از سپاه، دولت، نیروهای مسلح،شیعیان عراق و سنی و مسیحیان عراق و ..تشکر کردند.

حجت السلام عبودی عنوان کرد: دشمن خیلی تلاش می کند از هر راهی جبهه مقاومت را تضعیف کند .حاکمیت داعش تمام شد ولی باید مواظب باشیم زیرا اینها دست بردار نیستند.یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم را گرامی میداریم.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با داعش اشاره  و گفت: تا۲۵سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و ما به این جمله اعتماد داریم و یقین داریم با ظهور امام عصر(عج) این وعده محقق خواهد شد و اسرائیل به زودی ریشه کن خواهد شد.

در ادامه خطبه ها امام جمعه باشت به هشتم ربیع شهادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: همانند مراسم شهادت امام رضا(ع) مردم باشت برای امام حسن عسکری(ع) نیز سنگ تمام بگزارند و در مراسمات شرکت کنند.

وی افزود: ۹ ربیع اول آغاز امامت امام عصر(عج) است که به منتظران واقعی این امام تبریک عرض میکنیم.

خطیب جمعه باشت به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در تهران اشاره گفت: چند روز گذشته هیئت۶۰ نفره وارد تهران شده و با معاون اول رئیس جمهور جلسه داشتند و ابراز امیواری کردند که دفتر اتحادیه عرب در تهران بازگشایی شود.

وی افزود: کشورهای اروپایی همه در ایران اتحادیه دارند .این اتحادیه ها چه کمکی به کشور ما میکند؟بر اساس آمار های شورای عالی امنیت ملی در فتنه ۸۸ سفارت خانه های اروپایی نقش اول را داشتند و این ادعا نیست.

وی افزود: سابقه اروپا برای ما روشن است .از دوره صفویه تا کنون قراردادهای آنها یک جانبه و فقط به نفع خودشان بوده است که از جمله قرارداد تنباکو و رویترز قرارداد ۱۹۱۹ ، از قراردادهای اروپا با کشورمان است .

حجت السلام عبودی در پایان عنوان کرد: خیال نکنیم تنها آمریکا دشمن ماست و اتحادیه اروپا را دوست خود بدانیم.اروپا خود ثابت کرده که اختیاری از خود ندارد و نوکر امریکا هستند که مدیر عامل توتال هفته گذشته این موضوع را ثابت کردند.

انتهای پیام /

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی