نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1396 - 11:12
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: وای بر شما ای آشوبگران. شعار مرگ بر فساد، اختلاس و هرزگی داشت از دهان ها خارج می شد اما شعارها مصادره شد که حق مصادره نداشتند اما اعتراض حق بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ صبح امروز تجمع اعتراضی مردم شهر یاسوج در محکومیت هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها، با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در میدان هفت تیر یاسوج برگزار گردید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: آفرین بر شما غیورمردان و شیرزنان خطه غیرت و سلام بر پدران و مادران شما که چون شما را زادند تا همیشه در موقعیت حساس آماده و زنده و پا به رکاب هستید و درود بر همه کسانی که در ایران اسلامی به دفاع از دین، انقلاب اسلامی و ایران و ولایت به صحنه آمدند .

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به تجمعات اخیر گفت: حادثه ای در قالب اعتراض و اغتشاش رخ داد، یک مفهوم را همه پسندیدند و حق دادند و یک مفهوم را همه نکوهش کردند جز ان ها که دل در گرو بیگانه داشتند .

 

وی افزود: همه گفتند اعتراض حق مردم است گرچه دیرگفتیم ، همه گفتند اغتشاش حق آشوبگران و اغتشاش گران نیست و تیغ کشیدن به نام مردم و علیه مردم، زشت ترین اتفاقی است که ممکن است رخ دهد .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به کسانی که اغتشاش می کنند یا دچار خودفریبی هستند و یا فریب خوردند و کسانی که دچار خودتحریکی هستند یا تحریک شدند، گفت:  اینها بدانند که نظام جمهوری اسلامی نظامی مقتدر است و نظامی ست که در راه دفاع از آرمان ها و مرزها و خاک ایران و دفاع از عزت و شرف ملت ایران از هیچ چیزی دریغ نخواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد تعرض به مردم اما به اسم مردم انجام گیرد.

 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: ایران کشور پاکزادگان بود، خدایا مگر ناپاکانی و ناپاک زادگانی پا به عرصه دنیا گذاشتند که حریم قرآن و مسجد را می شکنند، اگر بی عفتی ها و بی غیرتی بدین منوال باشد، آینده خطرناک تر خواهد بود اما اُف بر شما ای آشوبگران و ای اغتشاش گران، کسانی که از فقر استخوانشان خرد شده بود و کسانی که شغل نداشتند و بیکار بودند ، صدایی داشت درمی امد، شعار مرگ بر فساد، مرگ بر اختلاس، مرگ بر بیکاری، مرگ بر هرزگی، مرگ بر تحقیر، داشت از زبان ها خارج می شد اما خوی استکباری هرگز اجازه نمی دهد شعارهای پاک از زبان انسان های مظلوم خارج شود .

 

وی در ادامه گفت: شعارها مصادره شد که حق مصادره نداشتند اما اعتراض حق بود اگر چه زمان و مکان انتخاب شده درست نبود اما اُف بر این ها که این صداها را در گلو خفه کردند و شعارهای زشت و شنیع را جایگزین کردند و بار دیگر حق این مردم بر گردن این کثیف ها و تفاله های امپریالیسم افتاد.

 

این مدرس حوزه و دانشگاه خطاب به فریب خوردگان گفت: مگر شرایط امروز ایران را درک نمی کنید؟در مرزهای شرقی از شمال تا جنوب آن، گروه های تروریستی به حیات خود ادامه می دهند و شهر به شهر افغانستان و پاکستان را فتح کرده اند، مدرسه هایی که آل سعود باز کرده و طلابی را برای  شیعه کشی تربیت می کنند و این ها در مرزهای ماست و هر لحظه می خواهند به مرزهای ما که مرزهای شیعی و عزت و شرف است، نفوذ کنند، آیا می دانید چه چیزی جلوی این ها را گرفته است؟ یک سپر نامرئی از نصیحت های رهبر و یک دفاع نرم افزاری و یک سپر نظامی از اقتداری که برخاسته از عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

 

وی افزود: مگر ندیدید عراق و سوریه را فتح کردند و شهر به شهر را ویران کردند و به ناموس هیچ کس رحم نکردند اما رهبر ایران بود که فرمانش ایران را نجات داد.

 

آیت الله ملک حسینی در ادامه بیان کرد: از کسانی که زاده ایران هستند تعجب می کنیم، گوش کردن به رسانه های سطحی و نکبت باری مثل آمدنیوز و غیر آن، تو را فریب می دهد، تو خیال می کنی به دفاع از حق محرومان و مظلومان برخاسته ای؟ چگونه می شود نوکری بیگانه کرد و همزمان خدمت به وطن؟ان چنان تو را تحریک کردند که پرچم ایران یعنی نشان عزت کشور را آتش زدی؟اگر ایرانی هستی، وای بر تو، به خود بیا، حیف است کسی ایرانی باشد، در ایران زاده شده باشد و آب ایران را بخورد اما در برابر این کشور و آرمان های این ملت بی غیرت باشد .

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به مسئولین و معطوف به اعتراض ها گفت: همه گفتند این اعتراض ها حق است، یک حرکتی که دشمنان بر آن موج سورای کردند و برخی از دوستان هم خواستند بر این شعارها موج سواری کنند، چرا دیروز فریاد نمی زددید؟ چرا وقتی رفیق بود نمی گفتید و حال که رقیب شده می گویید، غیرت را باید همیشه کشید، حرف حق را باید همیشه زد، در شرایط حساسی که به وحدت نیاز داشتیم زمانی نبود که بیان شود اما سخن هایی گفته شد و مرگ بر فساد، فقر،بیکاری، اختلاس و زشتی هایی که اتفاق افتاده بود.

 

وی افزود: چه کرده ایم که امروز حرکت های اعتراضی را حق می شماریم؟ اول به خودم به نام یک طلبه و کسانی که هم لباس من هستند می گویم، چرا دیروز غیرت نکشیدیم، چرا سخن حق مردم را بازگو نکردیم، چرا نصیحت نکردیم و چرا مسئولان نصیحت رهبر را گوش نکردید که کار به اینجا برسد.

 

آیت الله ملک حسینی در ادامه خطاب به مسئولان سه قوه گفت: مگر می شود قانون خوب باشد و در ذیل آن بتوان اختلاس و دزدی کرد؟مکر می شود قانون خوب باشد و به جای کار، بیکاری بیاورد؟مگر می شود قانون خوب باشد وبه جای غنا، فقر بیاورد؟ برخی از قوانین باید اصلاح شوند، و امروز همه می دانیم برخی از سوده های بانکی، ثروت می دهد اما بازپس می ستاند، خانه می سازد و مصادره می کند و کارخانه می سازد و تعطیل می کند، باید فکر دیگری کرد .

 

این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: قانونی که دست برخی ها را می بنند و دست برخی دیگر را باز می کند، چه قانونی است؟قانونی که سیاست های مبتنی بر آن یکی پس از دیگری به موفقیت نمی رسد باید اصلاح شود، هر دولتی در نتیجه سیاست های اقتصادی دولت گذشته سیر و تلاش می کند، سیاست های اقتصادی برای نتیجه دادن به زمان نیاز دارد اما اگر نتیجه نداد باید تغییر کند .

 

وی خطاب به مسئولان اجرایی گفت: مسئولان از آسمان نیامده اند و چه شده است که در موقعیت یک مسئول چنین اتفاقاتی می افتد که گله می کنیم؟ اتفاق زشتی که در کنار فقر و فساد و بیکاری افتاده است و زشت تر از همه ، تبعیض است، بیکاری و فقر اگر توزیع شود قابل تحمل است اما تبعیض قابل توزیع نیست، این ها از آسمان نیامده اند، ما هستیم که آن هارا به تبعیض فراخوان می کنیم و گاهی تبعیض را به نفع خودمان می پسندیم و زشتر از این ها تحقیر مردم است و طوری با مردم سخن می گویند که نمی فهمد و این توهین به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه اظهار کرد: وعده بی اساس و امید کاذب توهین به مردم است ، نابرابری ها درد به دل چه کسی نیاورده است؟ مگر نه اینست که گاهی تمام اعضای یک خانه کار دارند و تمام اعضای یک خانه بیکارند، این نابرابرییرا چه کسی پاسخ می دهد در صورتی که این ها لایق و نابغه هستند، از خودتان سوال کنید آیا افراد بسیاری که نابغه هستند بیکار نیستند و کسانی که در موقعیت اندک علمی هستند به کار گمارده نمی شوند؟

 

وی افزود:آیا برخی گزینش ها جهت داده نمی شود؟ان بیچاره ای که در آزمون رتبه برتر شده است اما در گزینش کمرش را شکسته اند، اگر قانون بودجه درست باشد چنانچه در بودجه ریزی ها و برنامه ها نتوانیم عدالت را بر اساس شاخص های عدالت رعایت کنیم، خیال می کنید مردم لبخند خواهند زد، مردم متنفر خواهند شد.

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی