نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. دى 1396 - 14:09
حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: ملت بصیر و انقلابی ایران در 9 دی پاسخ این نابخردی ها و هنجار شکنی ها را به فتنه گران و اربابانشان دادند و 9 دی حماسه ای ماندگار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ ظهر امروز آیت الله سید علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به سوره کهف، گفت: وقتی بلا نازل شد، پشیمانی و توبه فایده ای ندارد و باید انسان در آگاهی وفراغت بال توبه کند.

وی افزود: نعمت های دنیا فانی و جوانی تمام شدنی است و کاخ های سر به فلک کشیده در حال نابودی هستند که اگر کسی می خواهد سعادتمند و عافیت بخیر باشد، نباید دل به مادیات ببندد بلکه باید به در جستجوی خداوند باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: افرادی بودن که در این دنیا حیثیت داشتند ولی بی آبرو و بی حیثیت از این دنیا رفتند و هیچ چیزی از این دنیا با خودشان نبردند.

وی در خطبه دوم با اشاره به حوادث 19 دی 1356 اظهار کرد: در 19 دی 56 مقاله ای از سوی ساواک در روزنامه اطلاعات نوشته شد که در آن به امام یعنی رهبر انقلاب هتک حرمت شده بود که مردم قم در مقابل این حرکت قیام کردند و مهم این است که ما به موقع تشخیص دهیم که در صحنه حضور یابیم.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد:  همان مقاله باعث حرکت مردم شد و مردم مسیر روشنایی را می بینند که این حرکت کم کم عمومی و به یک انقلاب تبدیل شد و باعث نابودی رژیم ظالم شاهنشاهی شد.

وی یادآور شد:در سال 88 روزنامه های زنجیره ای قبل از انتخابات شروع به زمینه سازی کردند و گفتند که عاشورا نتیجه تندروی ها بوده است که در همان سال صحنه به پا شد که با تحریک دشمنان اسلام تحرکاتی انجام گرفت و آسیب و خساراتی به اموال عمومی وارد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: ملت بصیر و انقلابی ایران در 9 دی پاسخ این نابخردی ها و هنجار شکنی ها را به فتنه گران و اربابانشان دادند و 9 دی حماسه ای ماندگار شد.

وی تصریح کرد: دشمان ما در موارد متعددی از ما شکست خوردند که می توان از این موارد به شکست ها در حاکم کردن لیبرالیسم توسط بنی صدر و بازرگان، کودتای نوژه، حمله طبس اشاره کرد و در موارد دیگر مسائلی را مطرح کردند که می خواستند محور مقاومت یعنی ایران را نابود کنند و داعش را بوجود آوردند که در این مسئله هم شکست خوردند.

امام جمعه شهر یاسوج بیان کرد:دشمنان ما و در رآس آنها آمریکا همانند مار زخم خورده هستند و می بینیم که موجودی خبیث تر از آنها یعنی آل سعودی ظهور یافته است که آن هم همانند مورچه که بال در می آورد و یا قورباغه ای که دندان در می آورد محکوم به نابودی است.

وی اضافه کرد: آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست و در جنش وال استریت دیدیم که این رژیم خبیث تعدادی را کش و اسیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: در سوریه و عراق این همه جنایت صورت گرفت و آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه هیچ واکنشی نشان ندادند که البته داعش دست پروده آنها است.

وی بیان کرد: حتی سازمان ملل هم در این مورد بی خیال بود و شورای امنیت و سازمان ملل کر و کور هستند. آیا اینها این جنایت ها و جنایتکاران را وقتی که بی گناهان را به مسلخ می بردند، نمی دیدند؟

امام جمعه شهر یاسوج ابراز داشت: ما هم مشکل داریم که قسمتی از آنها زاییده همین دشمنان هستند که تحریم،فشار اقتصادی و بلوکه کردن پولهای ما از این موارد است.

وی افزود: ملت فتنه 88 را با بصیرت و ولایتمداری نابود کردند و در این جریانات باید بگوییم مردم مشکلاتی دارند، گرانی ، تبعیض، بیکاری هست و مسئولین نباید غفلت می کردند و مسئولین در صدد علاج این مطالبات برحق مردم برنیامدند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: از مردم خوب و همیشه در صحنه تشکر می کنیم که این ملت رشید، انقلابی و ولایتمدار با رهبری عظیم الشان و با نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج مخلص دشمنان را مایوس کرده است و خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حضور مردم در راهپمایی روز گذشته گفت: مردم آب پاکی را روی دست اغتشاشگران ریختند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا