نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. دى 1396 - 19:00
جمع شدن فاضلاب منازل در جداول کوچه و خیابان ها یکی از معضلاتی است که در برخی کوچه ها و خیابان های شهر یاسوج مشاهده می شود و این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان و آلودگی محیط زندگی مردم شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛  استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمینی کوهستانی و تقریبا مرتفع است که کوه‌های زاگرس با رشته‌های موازی، سراسر شمال و شرق و کوه‌های سیاه و سفید، خومی خائیز و نیل جنوب شرقی آن را در برگرفته‌اند. 

شهر نوپای یاسوج درکنار رودخانه بشار در آغوش تپه های متعدد در ارتفاع 1870 متری از سطح دریا قرار گرفته، این شهر که در سال 1344 فقط دارای یک خیابان اصلی بود، امروزه از گسترش و توسعه زیادی برخودار می باشد.

جمع شدن فاضلاب منازل در جداول کوچه و خیابان ها یکی از معضلاتی است که در برخی کوچه ها و خیابان های شهرستان بویراحمد مشاهده می شود و این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان و آلودگی محیط زندگی مردم شده است.

مسدود شدن جداول وعدم عبور فاضلاب رها شده از منازل باعث مزاحمت، ناراحتی، آلودگی، ایجاد بوی نامطبوع و در بعضی مواقع باعث اختلافات و درگیری هایی بین شهروندان می شود و از سوی دیگر چهره کوچه ها و خیابان های شهر را نازیبا ساخته و سلامتی شهروندان را به خطر می اندازد.

رها شدن فاضلاب در کوچه ها و معابر عمومی در کنار  جدول کشی نامناسب برخی کوچه ها و معابر، علاوه بر نازیبایی و آلودگی بصری باعث انتشار بوی نامطبوع، تجمیع و تکثیر حشره و جانوران موزی، آلودگی منابع آب و غذا توسط حشرات  و در نتیجه شیوع بیماری های مختلف می باشد.

حال باید که دید آیا سلامت شهروندان و زیباسازی فضای شهر برای مسئولان مهم است یا اینکه ساماندهی این فاضلاب ها دوباره باید به همین صورت ادامه یابد و باعث گلایه و نارضایتی شهروندان یاسوجی شده است که نیاز است برنامه ریزی و ساماندهی این مشکلات در دستور کار این مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی