نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1396 - 19:07
حادثه ظهر امروز در یاسوج در یکی از ساختمان های شهر اتفاق افتاد که باعث برجای گذاشتن خسارات جانی و مالی شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، در این حادثه که بعد از ظهر امروز رخ داد با ریزش سقف تازه بتن ریزی شده همراه بود که دو کارگر ساختمانی زیر آوار ماندند که با تلاش نیروی های اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی یاسوج از زیر آوار بیرون آورده شدند اما کارگر 25 ساله به نام حسین رضایی به دلیل جراحات وارده جان خود را از دست داد و کارگر 30 ساله به نام حسین خسروی نیز به بیمارستان منتقل شد.در این حادثه که علت اصلی آن هنوز معلوم نیست سقف طبقه چهارم که تازه بتن ریزی شده بود فرو ریخت
این عملیات که بعد از ساعت 13:42 دقیقه که به اورژانس اعلام شد شروع و با تلاش گروه های امدادی هلال احمر و نیروهای اتش نشانی و اورژانس در ساعت 17:30 به اتمام رسید.
طی اطلاعاتی که به دست آمده تعداد کارگران مشغول به فعالیت در این ساختمان 5 نفر بوده که سه نفر از این کارگران سالم و یکی از این کارگران به شدت مصدوم و دیگر کارگر متاسفانه در همان لحظات اول که ضربه جدی به سر او وارد شده بود جان خود را از دست داد.
در این حادثه با توجه به تازه بودن بتن و ریزش سقف کار آوار برداری با کندی مواجه شد که در ساعت اولیه به دلیل کم بودن تجهیزات و امکانات مثل بیل، بالا بر بعضی دیگر از وسایل مورد نیاز کار آوار برداری سخت بود.
در دقایق اولیه این حادثه شهردار مرکز استان، نیروهای اورژانس و نیروهای آتش نشانی و نیروهای انتظامی حضور پیدا کردن و در دقایقی دیگر بعضی از مسئولین دیگر هم در صحنه این حادثه حضور پیدا کردند ( بعضی نماینده های شورای شهر، مدیر کل مدیریت بحران، معاون دادستان و تیم همراه، مدیرکل هلال احمر استان و رئیس اداره کار و بازرسان اداره کار).
معاون دادستان دستور داد به دلیل تکمیل نبودن و مشخص نبودن علت حادثه هرگونه مصاحبه که منجر به افشای تحقیقات مقدماتی شود ممنوع است و تحقیقات فعلی محرمانه است.
علت حادثه در دست بررسی است.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی