نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. بهمن 1396 - 14:39
روحانی طرح هجرت چرام در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی چرام گفت:شرایط و امکانات حال حاضر رامدیون پیشتازان انقلاب اسلامی هستیم و باید قدردان زحمات آن عزیزان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛؛روحانی طرح هجرت چرام در گفت و گوی اختصاصی با چرام گفت:انقلاب اسلامی ایران محصول تفکرات استکبارستیزی اسلام و رهبری هوشیارانه امام خمینی(ره) بود و مردم نقش مهمی در این پیروزی بر عهده داشتند.

 

حجت‌الاسلام امین امین نسب حضور مردم در انقلاب را وجه تمایز مهم آن با سایر انقلاب‌های دنیا برشمرد و خاطرنشان کرد:حضور یکپارچه مردم در سایه اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و رهبری روحانیون سه رمز اصلی پیروزی انقلاب در ایران بود که سایر انقلاب‌های در اقصی نقاط کشور فاقد آن بودند.

 

وی در ادامه افزود:این روزها جزء ایام الهی و مهم جهان اسلام است و با گرامیداشت هر ساله این دهه دین ما به امام و خون شهیدان ادا خواهد شد.

 

روحانی طرح هجرت چرام تصریح کرد:شرایط و امکانات حال حاضر رامدیون پیشتازان انقلاب اسلامی هستیم و باید قدردان زحمات آن عزیزان باشیم ودر حفظ انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم آن به نسل بعد کوشا باشیم.

 

حجت‌الاسلام امین امین نسب گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره و خونبهای هزاران شهید به خون خفته است.

 

وی دهه فجر انقلاب اسلامی را سرآمد ایام دانست وافزود:در این ایام بذرنوپای انقلاب با حضور حضرت امام(ره) جوانه زد وریشه های نظام سلطه به کلی خشکیده شد.

 

روحانی مستقر روستای القچین درپایان به برگزاری جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد:مراسم جشن امسال دهه فجربا توان وقدرت بیشتر وبا همکاری وهمدلی اهالی روستا وبا برنامه های شاد و متنوع در مدارس ومساجد روستا درحال برگزار ی است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا