نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1396 - 12:28
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال استان که در مصلی امام خمینی این شهر دایر است امروز به کار خود پایان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل ، رضا دهبانی پور در گفت و گو با این پایگاه خبری اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز آخرین روز کاری این نمایشگاه است علاقه مندان می توانند تا ساعت 22 امشب با حضور در این نمایشگاه از تخفیف های ویژه شامل بن و ناشران بهره مند شوند.

دهبانی پور با بیان اینکه تاکنون بیش از 300 میلیون تومان کتاب و سانه های دیجیتالی به صورت آزاد و بن در نمایشگاه کتاب مصلی یاسوج تاکنون به فروش رفته است، ابراز داشت: آیین اختتامیه این نمایشگاه باحضور علاقه مندان به حوزه فرهنگ و مسئولان استانی به پایان می رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه و بویراحمد فرصت مغتنمی برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و آشتی مردم با سینما به شمار می رود.

وی افزود: از زمان افتتاح نمایشگاه کتاب یاسوج برنامه های جنبی ویژه در حوزه های مختلف شعر، شاهنامه، تئاتر، مطبوعات، نقاشی کودکان،داستان خوانی و نمایشنامه خوانی و سایر برنامه ها با حضور استادان فن و هنرمندان اجرا شده و می شود.

هجدهمین نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال ساعت 16 بهمن با حضور سیدهادی حسینی معاون پارلمانی و اموراستان های وزارت ارشاد و جمعی از مسئولان استانی افتتاح و امروز 21 بهمن به پایان می رسد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی