نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. اسفند 1396 - 8:54
در سومین روز از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات کوه دنا همچنان تلاش نیروهای امدادی برای پیدا کردن لاشه این هواپیما ادامه دارد.

به گزراش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، یکی از نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه گفت: تلاش های نیروهای امدادی مختلف در سومین روز از سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات کوه دنا  همچنان ادامه دارد و با توجه به مساعد شدن هوا امکان برخواست بالگردها برای جستجو فراهم شده است.

وی افزود: صبح امروز نیز یک فروند هواپیمای نظامی f-14  نیز در این منطقه به پرواز درآمد و نقاط مختلف را تصویربرداری کرده و این تصاویر باید مورد بررسی قرار گیرند تا شاید محل دقیق سقوط هواپیمای تهران یاسوج مشخص شود.

این نیروی امدادی حاضر در ارتفاعات دنا ابراز داشت: سرمای هوا و یخبندان در محل حادثه شرایط جستجو را برای نیروهای امدادی مشکل کرده است اما تمامی نیروها بی وقفه در تلاش هستند تا نشانی از محل دقیق حادثه پیدا کنند و خانواده های چشم انتظار را مطلع کنند.

اساس اخبار تکمیلی،روز یکشنبه (29 بهمن) این هواپیمای ATR،  پنجاه دقیقه پس از پرواز، از صفحه رادار محو شده و تاکنون اثری از هواپیما نیستاین هواپیما حامل 60 مسافر، 2 مهماندار، 2 نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی