نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. اسفند 1396 - 13:17
مسئول ستاد راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از اعزام راهیان نور دانشجویی از روز 8 تا 25 اسفند سالجاری در استان خبرداد.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ سرهنگ احمد آسوده در ایین تجلیل از خادمان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: 470 خادم راهیان نور برادر و 316 خادم راهیان نور خواهر در استان وجود دارد و افرادی که تمایل دارند خادم راهیان نور شوند می توانند به سایت راهیان نور مراجعه و ثبت نام کنند.

وی بابیان اینکه 60 خادم راهیان نور کشور در سال 96 به مناطق عملیاتی اعزام شدند گفت: امسال در کهگیلویه و بویراحمد نیز 18 خادم برادر در زایر سرای استان و 18 خادم خواهر به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

آسوده گفت: تاکنون 23 مرحله اعزام به مناطق عملیاتی انجام شده که 11 اعزام مربوط به برادران و 12 اعزام نیز مربوط به خواهران بوده است.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته 8 هزار و 31 نفر در استان به مناطق عملیاتی جنوب کشوراعزام شدند، گفت: امسال نیز در بحث اردوهای دانش اموزی 9 هزار و 300 نفر سهمیه اعزام اعلام شد که اردویی 10 هزار نفر نوشته بودند و با این حال 90 درصد کار انجام شده است .

وی بیان کرد: 668 نفر نیز در قالب راهیان نور عمومی در هفت مرحله به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

آسوده از اعزام راهیان نور دانشجویی از روز 8 تا 25 اسفند سالجاری در استان خبرداد و گفت: از 26 اسفندماه نیز راهیان نور عمومی و خانوادها را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی